risj Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Noen som vet om airbag-lampe som blinker i ca 5 minutter når jeg starter bilen og så bare lyser konstant betyr at den er koblet ut?
Glenno Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Hei risj. Får bumbe litt her jeg da:-) På mondeoen min var det en kontakt (gul)under sette som jeg fikk besjed om fra ford verkstedet å dra ut og sette inn igjen. Ford verkstedet mente den hadde blitt dratt litt ut under justering av sette. Nå mener jeg den ikke blinket så lenge som 5 min, før den lyste konstant. Kommer sikkert noen innom tråden som kan,vet eller har tabell på antall etc... Lykke til i jakten
Hansh Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 På E39 lyser den ihvertfall hvis føleren i passasjersetet er defekt.
Glenno Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 På E39 lyser den ihvertfall hvis føleren i passasjersetet er defekt. Men lyser den konstant eller blinker det først? (på min blinket det først og for så lyse konstant, mener jeg huske. kontakten på passasjer siden som var synderen i mitt tellfelle).
risj Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Er ikke sikkert det er så lenge som 5 minutter da, har ikke telt helt nøyaktig. Du har jo sett det glenno..
Glenno Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Tja men tenkte ikke over det når jeg prøvde bilen din. Tipper det må være noen her på bimmers som vet noe om dette./? Var mere bekymret for bilen dro til siden. Fått sjekket spissingen din da?
bad_ip Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Få tatt en diagnose. På min var det sensormatten på passasjersiden som måtte byttes. Husker ikke om det blinket, men lyste iallefall konstant.
risj Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Den drar ikke hele tiden, så skjønner ikke noe jeg. Men skal sjekke den når jeg får skattepengene.. Bare han på Ring bil kan ta det i løpet av en dag da; får ta "sykt barn" eller noe...
Glenno Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Han på verkstedet fikser dette på 20min om det er spissingen.Bare avtale seint tidpunkt det eller låne forden min så slipper du ta fri. Kan jo være dekka dine som ble slitt sist da. Prøvd satt på bak dekkene foran grunnet hjul retningen. (høyre bak hjul på høyre framhjul). Sannsynligvis fungerer ikke airbagen din når det blinker vil jeg tro.
risj Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Så lenge jeg ikke må bytte noe, at det ikke bare er spissinga tenkte jeg på.. Men må gjøre det før du evt selger forden da;-) Får prøve til uka. Tenkte meg at den ikke virker så lenge det blinker, men at det kanskje betydde at den ar koblet ut når den blinker først og så lyser konstant etter en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå