maxmix Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Jaja, da tok bilen kvelden, var ute og kjørte tidligere idag, merket en ulyd fra motoren, framme midt på motoren ca. Uansett, akselrerte ut på e39 og så bare poff, der forsvant servoen,ladelampe kom på, og bilen begynte og gå varm, hører også en mye kraftigere version av ulyden jeg nettop hadde oppdaget! Så nå sitter jeg bare og venter på dårlige nyheter fra verkstedet Men hva i alle dager er det som kan ha skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 En reim i fremkant av motoren som har ryki kanskje? Er ikke sikkert det er så mye værre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Høres ut som det kan være bare en reim ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Ja håper jo at det kan være en reim, men det forklarer jo ikke ulydene? itillegg så prøvde jeg og se, kunne ikke se at det manglet noen reimer der nede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Ja håper jo at det kan være en reim, men det forklarer jo ikke ulydene? itillegg så prøvde jeg og se, kunne ikke se at det manglet noen reimer der nede! Jo, hvis f.eks et lager på vannpumpe/dynamo/servo/ac sitter fast eller går tregt så vil du få en voldsom ulyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Ja håper jo at det kan være en reim, men det forklarer jo ikke ulydene? itillegg så prøvde jeg og se, kunne ikke se at det manglet noen reimer der nede! Ta en titt til du. Men kan vel muligens anbefale litt mer kyndig hjelp til titten enn hva jeg aner du har. Ikke vondt/negativt ment, da vi alle har forskjellige inntresser om du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Ta en titt til du. Men kan vel muligens anbefale litt mer kyndig hjelp til titten enn hva jeg aner du har. Ikke vondt/negativt ment, da vi alle har forskjellige inntresser om du skjønner. Hehe , ja den kyndige hjelpen heter verksted og de skulle titte på pasienten iløpet av dagen Det rare med den ulyden var at det var lyd av gnist/strøm også, akkurat som en elektriske lighter, bare mye kraftigere,som "klikker" med gjevnt mellomrom , ca 1 sek! ? Forresten, skulle få taua inn bilen, men pga at jeg hadde kommet meg hjem så måtte jeg dekke hele frakta til verkstedet selv, hadde jeg ikke kommet meg hjem hadde det blitt kun 500 i egenandel!! siste gang jeg kjemper meg hjem med ødelagt bil for og slippe og sette den fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Vannpumpe havari er noe som sjer av og til lyden av vifteblader som slår i viftekåpa.og dynamo reima detter av derav treg styring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 Da har jeg fått dommen: Var noe lagre/drev etter hva han sa som hadde skjært seg og det hadde fått reima til og hoppe av, ikke gå rundt ellernoe sånt. Hehe, jeg kan sverge på at reima så 100% iorden ut når jeg kikka nedi der jaja , bra det ikke var værre, så for meg totalhavari på motoren jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Er jo gøy når ting går den riktige veien en gang iblant også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå