borte Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 hehe, trodde virkelig at det var en pen cab! ..har sett denne før, og bilen er ikke særlig pen å se på nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 hehe.... Burde skjønt det!Ikke det at vi har noen fordommer her i gården da.. "De" må jo ta hintet når alle andre bmw eiere smiler og ler av dem..Kanskje de tror det er positivt? Men blir ikke spøk den dagen noen kebabtralle-eiere er innom her og finner alt drittsnakket..og så sporer opp alle skiltene våre...hehe Derfor vi (vertfall jeg) sladder skiltene mine når jeg poster bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Folk skal få style som de vil, men å ha en så høy pris på en slik bil, man får ikke mer om man ""styler"" bilen opp.. Hvis man finner en kjøper som liker sånt så gjør man nok det. Men det var det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Den blir avbildet med 3 forskjellige felger og ikke vinterkjørt.. hmm. For ikke å snakke om at vinterhjul medfølger Falt vel "litt" utenfor min smak også den der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M SPORT Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Sjefsharry og stygg bil etter min mening, ville vært flaut å bli sett i noe sånt bare min mening såklart, mener ikke å være stygg, men fy faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Kul den der da Skjønner ikke fortsatt ikke hvem som bygger slike biler, og ikke hvem som kjøper dem... koko Sjekk navn på selger...... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1515992 ser en sammenheng. tilbake til caben: Den vingen der... den ser jo faktisk ut som en ostehøvel, evt barberhøvel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Dette er bra! Få flere til å gjøre det! Flere som blir ødelagt, bedre pris på orginale\orginal stylet BMW'r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Hehehe! Jeg som trodde det var virkelig en fin cab som kom opp. Fikk litt sjokk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Så ut som en grom sommerfelg da. Bilen var jo alt annet en grom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
affe318cab Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 hmm... jeg har en 318 cab... min 318 kommer aldri ttil å se så jævli ut det kan jeg love dere hehe... å jeg betalte mye mindre for min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Hehe Alt er mulig,det ser man jo bare her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Er min bil ikke mobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Men skjønner ikke hva de ser i bilen... Du kan jo ikke kjøre med noe slikt, og ikke for å være frekk eller rasistisk (for det er jeg ikke) men den vanlige normann i gata har pakkis følelse når det kommer en slik bil kjørende, man får jo ikke sjokk om det kommer en ut av bilen da.... Det er greit, style i vei, men hold det CLEAN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 Er min bil ikke mobb Jo, denne mobber vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 syns det var "litt" for mye for en 318 som det der MOHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå