Riefarn Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Har tenkt å montere alarm på bilen etter å lest om utallige innbrudd, Sendte mail til bilradiospes.no om denne for en stund siden, men har ikke fått svar, så prøver her. Er det vanskelig å montere denne på bilen? Har en E36 sedan med sentrallås orginalt (ikke fjernstyrt). Hvordan kobles denne?
Riefarn Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Skrevet Juni 16, 2007 Noen her inne må vel ha montert DEFA alarm?
snes Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Noen her inne må vel ha montert DEFA alarm? Jeg har Defa-pakke med alarm ,fjernstyrt sentrallås,batterilading, motor- og kupèvarmer på min e36. Kjempegreier! Vet dessverre ikke hvordan alarmen er koblet siden det var installert da jeg kjøpte bilen snes
snurresprett Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Du må hugse på at om du skal ha fordelen med redusert egenadel og litt avslag på forsikringa så må en godkjent installatør montere den.
StigJ Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Jeg er godkjent montør. Kan ta det for deg jeg. Bare kom å lever bilen til meg så skal jeg fikse det.
Ballder Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 bare og si at den sto i bilen når du fikk den det. funker hver gang.
Riefarn Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Jeg er godkjent montør. Kan ta det for deg jeg. Bare kom å lever bilen til meg så skal jeg fikse det. Ja hadde jeg bodd litt nærmere sandnes så Hmm.... men uansett, er det vanskelig å montere a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå