zuir4m Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Interessert i å fortelle meg hvilken styling du har på bilen? sinnsykt kul er den hvertfal, peeeeen farge;) eventuelt hvor du har kjøpt forskjellig:) mange hk fikk den etter montering av turbokittet?
2fast4u Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Interessert i å fortelle meg hvilken styling du har på bilen? sinnsykt kul er den hvertfal, peeeeen farge;) eventuelt hvor du har kjøpt forskjellig:) mange hk fikk den etter montering av turbokittet? Dette er komplett seidl styling. rieger vinge da. Candy rød lakk vet ikke helt hk.har ikke benket. men kjører med 0,6 i ladetrykk nå. går bra det
panasync Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Sviver bilen fortsatt fint, og hvor endte du opp med lmm?
2fast4u Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 Sviver bilen fortsatt fint, og hvor endte du opp med lmm? bilen går bra den. lmm står påsugesiden nå
kazynor Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 hehe ja dette var en tøft prosjekt...har planer om å gjøre det samme med min 320I, så hvis du ikke har noe imodt å gi litt teknisk støtte så er det veldig godt modtatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå