Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei folkens

Jeg hadde nettop bilen min på eu gokjenning og fikk ikke den i mellom fordi de sa at den overskrydde støynivået som var lov. De sa at den ikke skulle bråke mer en det den gjør når den kommer ut av fabrikken ny. Har bare bytta bakpotta til en litt mindre effektpotte, fordi den andre er rusta istykker. Må jeg da kjøpe en ny bakpotte eller kan jeg putte noe rockwoll eller annet dritt i den potta eller sveise inn enda en midtre potte?

JÆVLA satans veigvesen ass!

Skrevet

enten så sender du ut en forespørsel på forumet om noen har en liggende som de skal kaste (Sikkert ikke da mange antakeligvis trenger den til EU`n)

Eller kjøp det billigeste uorginale du finner.

Skrevet

skal nå være mulig å få bilen gjennom på EU uansett om du har effekt potte eller ikke, prøv ett annet verksted.

Skrevet

Hvis denne eksospotta di ikke er av japse standard så burde da denne gå igjennom?

Har potta di noe merke? Simons/Supersprint etc?

Skrevet

Det skal vel være godkjenningspapirer på potten (det har jeg) på samme måte som det skal være på felger, men syns likevel de var litt stygge med deg...

Skrevet
JÆVLA satans veigvesen ass!

Viss du var hos Statens vegvesen for å godkjenne så er nok det problemet ;) Prøv ein meir normal bilverkstad du...undersøk gjerne på forhånd om det er nokon som er greiare enn andre i området ditt...

Lykke til :P

Skrevet

Snakka med en kamerat nå..

Det som ligger inne av feil på en eu-kontroll kan alle bilverksted få opp... Det blir lagret i en felles database..

Om du kommer til ett annet verksted nå får de opp anmerkningene dine, og da sjekker de jo selvfølgelig den.. igjen..

stålull.. pleier å hjelpe.. De bruker det i bilcross... Få tak i en hel haug med det.. Sånn uten såpe..

edit: kameraten min jobber i service skranken på verksted.. han vet at det er ett felles register.... Det som blir lagret som feil i registret, vises uansett hvor du måtte dra hen.. De verkstedene som kan ta eukontroll, har tilknytning til registeret..

Skrevet

det er denne potta.

wh096.jpg

Men jeg har en litt stor midtre Simons potte som jeg tenkte å sveise inn, men lurte kanskje på om jeg vil prøve den stålrullen.

Takker for alle svar :D

Skrevet

Hadde du kjøpt potte av et seriøst firma, ville du ikke hatt noen problemer.

Da disse pottene er sjekket i hue og ræva før de blir solgt.

Skrevet
Hadde du kjøpt potte av et seriøst firma, ville du ikke hatt noen problemer.

Da disse pottene er sjekket i hue og ræva før de blir solgt.

Den er kjøpt hos eyecandyracing.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...