Gå til innhold

SOLGT


316
 Share

Anbefalte innlegg

Henter noen felger etterpå, slenger opp et bilde eller 3-4 da! :lol: Rekker litt før prøveskiltene går ut.. Har en sliten clutch som snart må byttes frykter jeg, slurer ganske mye "5. gir testen". :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann hva finn den bimmer dær selv om det hva en 316 da..så ut som karroseriet hva bra også.. hvis jeg hadde vært dæ ville jeg skaffet komplett mtech styling til biln og senka den litt.. lys tona ruta*ikke sånn volvosoting-svart altså* så gjort noe med den stussen på biln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Burnoutc! :) Litt kjedelig er det jo med en 316, men jeg har planer om å ha førerkortet en stund... Mtec og senking er ikke utenkelig, men jeg er lærling for øyeblikket - så jeg må bruke pengene fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere med fin bil :) e30 er min personelige favoritt av bmw serien, hadde selv en prefacelift 320i i 4år som jeg var kjempe fornøyd med, faktisk så fornøyd at jeg importerer en til som henter i tyskland til onsdag :D første jeg ville gjort var å få bilen i bra stand først. gå over alt av slitedeler, bytte div filtere(sleng på kn innsats i samme slengen) og oljebehandling vist ikke er gjort det alt. Så varer disse bilene evig! men et lite "must" som jeg syntes er shortshift på disse bilene, hjelper betraktelig på kjørefølsen, kan fåes kjøpt oss motortechnik for 300kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...