316 Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Jeg gikk til innkjøp av min første BMW for nøyaktig en måned siden i dag. Bilen er en BMW 316 1987 modell. Den har rullet 191 000 kmt - og jeg satset på at den vil rulle mange mil til i mine forsiktige hender. -Av ekslusivt ekstrautstyr kan jeg by på en hekkspoiler og takluke (sveiven sitter der fremdeles). Samt 5 gir. Bilen skulle leveres ferdig EU-godkjent som en del av avtalen jeg inngikk med selger, men det viste seg at det var noen feil her og der og dermed ble det en reduksjon i prisen. Slitt bærekule foran, og brudd i begge bakre fjærene. Da fjærene ble tatt av for å byttes, kom det fort frem at bærebruene var opprustet. Nye (brukte) bærebruer kom fra verkstedet i dag. Oljelampen lyste da jeg hentet bilen, den sluttet heller ikke å lyse da jeg fylte på mer olje. Oljefilter og olje ble skiftet, og da ble oljetrykket bedre og lampen slukte. Vet ikke hvor stor interesse det er for en 316 her inne, men jeg prøver meg likevel med noen bilder. Da jeg hentet den: Hjemme: Planer fremover er felger, og diverse MTEC utstyr. Da er bilder lagt til! Bilen er forresten restaurert helt fra grunn 3-4 år tilbake. -Retting av karroseri -Rustsveising -Lakkering -Overhalt topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Prøv å last opp bildene via www.imageshack.us når du har lastet bildene opp kopierer du linken "Hotlink for forums (1)" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Gratulerer med ny bil da! Bilder er et must;) Hvorfor skulle det ikke være like mye interesse for en 316 som en 325? Alt avhenger av standen på bilen å hva du gjør med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Ja, det er helt riktig! Gratulerer ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Den der er prikk lik den første bmw`n jeg hadde, også en 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 Jeg er ute etter felger, mtec girkule og annet snacks. Skriv her eller send PM hvis du tror du har noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Det som er så bra med 316 er at de har så mye potensiale! Kan bli bra dett, bare du gjør de riktige tingene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Har en pent brukt høyre-H1 pære hvis du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Har en pent brukt høyre-H1 pære hvis du er interessert Har ikke somla meg til å bytte den. Tenk at de ikke fant ut av det på EU-kontrollen! Makan til sløveri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Gratulerer med bilen, stort potensialet i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Da var bilen klar for EU-kontroll! Hadde den på prøveskilt i går og i dag, og det er morsomt å kjøre BMW... Fant ut at det i hvertfall går ann å leke seg på våt asfalt til og med med en 316! Skal hente meg noen felger en av de første dagene som kommer nå, så det kommer helt sikkert noen bilder av de Legger ut noen bilder her om et par timer av bilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Shot with N73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Shot with N73 Shot with N73 Skikkelig bakrunn på PC'N dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Flere bilder kan komme i morgen, HVIS noen har interesse av å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Sleng opp bilder Noen videre planer med gode gamle E30`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå