maurtin Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 hei der Har nylig skiftet en foring bake etter en del klakking, og har nå begynt å høre noen antydninger til samme klakking både framme og bak, begge sider. har ganske stivt understell, så går ut ifra at det ikke hjelper på så tenkte derfor å gjøre noe med det og rett å slett skifte ut foringene er det noen "hovedforinger" som er syndebukker? Idè om hvilke jeg bør skifte? er jo en del foringer rundt om der. lydene kommer når jeg kjører i hull i veien o.l., sjikkeli irriterende takker for svar. skal på eukontroll tirsdag, og da får jeg vel noen feil ang foringer.. takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Nr 19 og 5 på bildet under bør sjekkes. Hvis det er slark i 19 så løses det ofte ved å skifte hele brua. Nr 3. Sammen med nr 5. Sjekk også slark i endeledd. (vises ikke på bildet under) http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /23604.gif Nr 19 på bildet over er typisk at vil skrangle i humper. Samt nr 16 på bildet under; http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /23601.gif Sjekk også det som er av foringer i bakhjulsoppheng. Evt foringer på støtdemper. Sjekk også for knekte bakfjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 takk for bra svar:) er det mye jobb med desse? skifta bærearmsforing bak, den var ganske enkel, hvordan er desse i forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 kan bytte traversforninger bak. foringene til stabilisator stag forran og bak (om du har). Lenkearmene pleier å bråke når du kjører i dumper og de er ødelagte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå