Gå til innhold

E36 328 induvidual M-tech vurderes solgt.

marius paulsen
 Share

Anbefalte innlegg

1995 mod. 140000km.orginal individual lakk. skinn, klima, el ruter, airbag x 2, kjørekomputer. automat med 3 kjøreprogtam. midtarmlene forann og bak. cd spiller. sentrallås.

kjøpte bilen av en eldre kar som var med å starte opp bmwccn i trøndelag. den var da helt orgianal og med fullt servicehefte. 2 siste servicer er tatt av meg selv, ellers er serviceheftet komplett. 210-220HK. Rask Bil. Parkerer lett en 325 med manuell gir 8)

påkostet nesten 100.000,- siste år. f.eks :

-FK kønigsport justerbart understell (høyde og hardhet)

-M Styling. alt orginal bmw styling bortsett fra speilene (koed kopi) nettop lakkert.

-X-brace

-m3 3,2 stabstag bak med powerflexforinger.

-diffbrems.

-325 innsug fra NAmotorwerks.

-18" sommer 225 forann og 235 bak. nye dekk forann.

-Angeleyes.

-rød/hvit/klare baklykter.

-grøftelys i klarglass.

-hvite blinkers på siden og forann.

-M matter.

-M innstegslister.

-M pedaler

-BMW motorsport belteputer forann.

-sportseksos.

-tårnstabstag forann.

-nye dempertårnlager bak.

-Facelift grill

er byttet mye mer men dette er det jeg kommer på i farten. Bilen er i meget god stand for aldern. har fått mye skryt for den :D et par skjønnhetsfeil er det. Litt rust i nedkanten av bagasjeromsluken, synes nesten ikke!! 2 bittesmå junior bulker i venstre forskjerm, litt steinsprut på panser. Ellers fremstår bilen som MEGET STRØKEN!! Senkesett blir skrevet inn i vognkort, og bilen blir eu godkjent i slutten av denne måneden. (JA JEG VET JEG ER LITT SEINT UTE).

Selges kr 129.000,- FERDIG PRUTET!!! har du ikke penger SÅ DRIT I Å SKRIV NOE HÆR!

Bilen kan sees på BMWCCN treffet på ACR 22-23 juni.

seriøst intreserte får tlf nummer på PM.

flere bilder komm.er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er interessert, kommer nedover til acr i helga. Må selge min bil først, med mindre du ikke er interessert i bytte :) Er det stor kjørekomputer? Sportinteriør? Farge på skinn? Send gjerne bilder på mail, andreas_ediross@hotmail.com :)

kommer mere info og bilder i mårra! legg ut bilder og info om bilen din! mulig den kan tas som delbetaling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil

27052007054.jpg

10062007065.jpg

10062007063.jpg

Bilen er meget påkostet, bilen har vært i konstant oppgradering siden 2004

Overhalt motor, schrick kam, sebring grenrør rustfritt eksos hele veien

Alt byttet/overhalt i understell, lager, bremser, foringer, ledd, bærearmer

Eibach justerbart stabilisatorstagkit foran og bak

Powerflex foringer bak, sandblåst og lakkert bakstilling

AP dempere og Apex 60/40 fjærer

Ny lakk

Nye lykter

Stor proff installert stereo

88-front

Shadowline

E36 sportsstoler foran

Keskin kt1 8,5x17" med gode dekk

++++++

Jeg er 3 eier har hatt bilen siden 2003, bilen ble tatt inn fra Belgia i 1997 av norsk natooffiser, solgt videre samme år til voksen mann. Han hadde nesten ikke brukt bilen om vinteren og jeg har kun kjørt en vinter.

Noe småfix, skal skifte simmering på kamaksling og bakrutepakning skal skiftes. Noe slakk i mellomaksling og evt kardang (har en ekstra mellomaksling). Har nettopp funnet et lite rusthull nederst bak på innerskjermen på venstresiden.

Har brukt enormt med tid og penger på bilen og hadde egentlig ikke tenkt å kvitte meg med den, men begynner å bli litt lei og da er det på tide å la noen andre overta.

NB vinterdekk følger ikke med dette er en sommerbil :-D

Legg ut flere bilder av din bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså Andreas? Vurderer å selge godbiln? :wink:

Kan slenge inn noen ord om E30en jeg da. Skikkelig pen og velholdt bil!

Her snakker vi om en kar som kjører en fæl masta til arbeid hver dag og hele vinteren igjennom sånn at BMWen kan stå trygt!

Entusiast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså Andreas? Vurderer å selge godbiln? :wink:

Kan slenge inn noen ord om E30en jeg da. Skikkelig pen og velholdt bil!

Her snakker vi om en kar som kjører en fæl masta til arbeid hver dag og hele vinteren igjennom sånn at BMWen kan stå trygt!

Entusiast!

det du sier er så sant så sant. har selv hadd bilen oppe i løftebukk og sedd og inspisert mere strøken og gjennomført e30 skal du leite etter ALT er nytt på biln jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil

27052007054.jpg

10062007065.jpg

10062007063.jpg

Bilen er meget påkostet, bilen har vært i konstant oppgradering siden 2004

Overhalt motor, schrick kam, sebring grenrør rustfritt eksos hele veien

Alt byttet/overhalt i understell, lager, bremser, foringer, ledd, bærearmer

Eibach justerbart stabilisatorstagkit foran og bak

Powerflex foringer bak, sandblåst og lakkert bakstilling

AP dempere og Apex 60/40 fjærer

Ny lakk

Nye lykter

Stor proff installert stereo

88-front

Shadowline

E36 sportsstoler foran

Keskin kt1 8,5x17" med gode dekk

++++++

Jeg er 3 eier har hatt bilen siden 2003, bilen ble tatt inn fra Belgia i 1997 av norsk natooffiser, solgt videre samme år til voksen mann. Han hadde nesten ikke brukt bilen om vinteren og jeg har kun kjørt en vinter.

Noe småfix, skal skifte simmering på kamaksling og bakrutepakning skal skiftes. Noe slakk i mellomaksling og evt kardang (har en ekstra mellomaksling). Har nettopp funnet et lite rusthull nederst bak på innerskjermen på venstresiden.

Har brukt enormt med tid og penger på bilen og hadde egentlig ikke tenkt å kvitte meg med den, men begynner å bli litt lei og da er det på tide å la noen andre overta.

NB vinterdekk følger ikke med dette er en sommerbil :-D

Legg ut flere bilder av din bil!

Ser at dette ikke er din salgstråd, men hvor mye hadede du tenkt deg for bilen din....interessert. Hvor holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...