drunkendonut Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 OT: Kjenner du han eller har du bare tatt bilder for han..?Gammel klasse kompis av meg.. jeg kjenner natasha;) hu er dama hans;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Du bør skaffe deg softbox til blitsene dine, eller aller helst studioblits. Med studioblits kan du bare kjøpe konverter fra 12V på biltema, så bruker du bilbatteri! Er genialt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 Du bør skaffe deg softbox til blitsene dine, eller aller helst studioblits. Med studioblits kan du bare kjøpe konverter fra 12V på biltema, så bruker du bilbatteri! Er genialt hehe jeg har en softbox.....men glemte den hjemme til denne shooten! mulig det blir en softbox til på neste lønning;) har sjekka litt priser på studioblitzer! hehe blir 1D Mark III eller 5D før eventuelt studioblitzer;) har "bare" 350D nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Bestiller du fra USA får du bra studioblits for rundt 15. Hvorfor 1D Mark III? Hvis det er slike bilder du tar burde du vel heller satse på en brukt 1Ds eller 1Ds Mark II for ekstra oppløsning i stedet for hastigheten du får på 1D Mark II/III... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 Bestiller du fra USA får du bra studioblits for rundt 15. Hvorfor 1D Mark III? Hvis det er slike bilder du tar burde du vel heller satse på en brukt 1Ds eller 1Ds Mark II for ekstra oppløsning i stedet for hastigheten du får på 1D Mark II/III... får "starte" sett på fotovideo til ca 10;) hehe jeg tar egentlig mest bil bilder, og da er farten i Mark III fin;) skal skjekke litt priser på 1Ds'ene;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 nå og da hender det at jeg tar bilder av en bmw eller to:P hehe var ute å lekte med cammen og 2 bmw'r i går kveld:) 320D e46 og 323 cab e46! BMW trikk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 gikk faktisk på samme skole som hu dama der på ungdomskolen ikke stygg nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 gikk faktisk på samme skole som hu dama der på ungdomskolen ikke stygg nei.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Mye bra bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Mye bra bilder ! fænks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Likte godt de siste "i farten bildene", spesielt BMW trikk. Hvilken lukkertid brukte du der og var fort kjørte dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Likte godt de siste "i farten bildene", spesielt BMW trikk.Hvilken lukkertid brukte du der og var fort kjørte dere? takker:) brukte 1/10 lukkertid, f/11 på blenderen og 200 på IS0'n! orginalen blei ganske lyst, så kan sikkert kjøre 100 på ISO'n eller mindre blender;) off, husker ikke hvor fort vi kjørte... hehe tok ca 2000 bilder, så det var mye forskjellig fart! men tipper 30-40 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Lar meg imponere av bildene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Personlig syntes jeg den siste serien hadde mye bedre "fokus" enn de tidligere. Får unnskylde meg, men jeg er ikke på forumet for å se bilder av andres damer Det nevnt så begynner det å bli rimelig profft bildetaking, og håper vi får se flere i samme klasse som de siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå