Gå til innhold

cd-spiller sløkker seg av og på

Anbefalte innlegg

har ett problem med at cd-spilleren slukker seg av på akkurat som den vil, akkurat som en slags kortslutning, kan det ha noe med at høtaler ledninger tar i hverandre eller kommer borti karosseriet? enormt plagsomt problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lagt opp ny jordning helt frem til batteri som ligger under panseret!

jeg har ogå prøvd å spille musikk uten at 6¤9 i hattehylla er tilkoblet, men den skrur seg av og på for det om!

Hva må jeg sjekke at den får for lite spenning?

Spilleren var helt fin i ca ett år, så begynte den å fucke og til slutt daua helt, så la jeg opp ny jording og da ble den helt bra igjen, har vært fin i ca 4-5 mnd! så plutselig en dag jeg fnner ut jeg skal koble til radioen og tar ut spillern, så etter dette er den fucka igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg kobler fra pluss kabelen må jeg stille om hele spilleren neste gang jeg slår den på. absolutt alt av innstillinger må gjøres på nytt om jeg drar utav pluss ledningen! så tviler på at det er der problemet ligger. for den nullstiller seg ikke når den slår seg av/på av seg selv! men hvor går plussledningen til? kan jo prøve å legge den om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg kobler fra pluss kabelen må jeg stille om hele spilleren neste gang jeg slår den på. absolutt alt av innstillinger må gjøres på nytt om jeg drar utav pluss ledningen! så tviler på at det er der problemet ligger. for den nullstiller seg ikke når den slår seg av/på av seg selv! men hvor går plussledningen til? kan jo prøve å legge den om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...