aloebiz.net Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Noen som hva slags biler dette er? Spes den ene der så litt fet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 I bakgrunnen er det vel Auda Q7:P, kollisjonsbilen til høyre er vel en Mercedes og den venstre er jeg usikker på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Bilen i bakgrunnen er den nye Honda CR-V... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 riktig som T.A.S sier, at bilen i bakgrunnen er nye Honda CR-V. Syns det ser ut til at begge de skada bilene er MB, forholdsvis den forige E klassen (W210/211) til venstre og den nye C eller E klassen til høyre..regner med at fredrik ser hva dette er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Ser ut som nåværende E-klasse W211 til venstre og gamle C-klasse W203 til høyre. Jeg tror ikke skillbill var seriøs ang. den bilen i bakgrunnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Chriso: jo, det var jeg faktisk.. Ganske flaut faktisk, for jeg sjekket på finn.no og så på bilder av q7 før jeg svarte, men var nok for rask i vendinga der ja:P Da hadde jeg hvertfall rett mht mercedesen til høyre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 bilen til venstre har mercedes e klasse avantgarde felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Chriso: jo, det var jeg faktisk..Ganske flaut faktisk, for jeg sjekket på finn.no og så på bilder av q7 før jeg svarte, men var nok for rask i vendinga der ja:P Hehe.! Da så My bad... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Jeg kjørte faktisk en sånn ny 07 cr-v før jeg kjøpte 320'en.. Hadde aldri hatt Honda før og fikk høre igjen flere steder at dette var bilen en måtte prøve ut. Hadde den i tre måneder. Aldri angret så mye på et bilkjøp. Nå er det bare bmw igjen for min del gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå