JKJ Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10390817&sid=xz13abcYDjm8186272 04 330d kr 150000,- løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 uten avgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Meget mulig, da det ikke er skilter på den.. sikkert tatt inn fra utlandet, mao. uten avgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 sikkert ikke tollet inn siden annonsen er på engelsk, og det ikke er skilter på den. Dermed den lave prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 nåååh, sier du det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Hadde jeg gitt blanke faen i! Prøveskilt for resten av livet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Er det noen som vet mer om hvilken type såkalt nigeriasvindel dette er? Det er liten tvil om at det ikke finnes noen bil - kun snakk om å lure penger fra lettlurte sjeler... Sammenlign annonseteksten med denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10392601&sid=xz15abcgtqFZ475861 Er det noen som klarer å finne flere? Legg merke til adressene som blir oppgitt for selgerne også - "Pascal" som selger Audien bor i Nasjonalbiblioteket i Mo i Rana. Jeg tror ikke jeg bestiller prøveskilt med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Oooooog her var ennå en too-good-to-be-true: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10385408&sid=xz15abcgtqFZ920246 Tja, ting som ser ut til å være for gode til å være sanne, er ofte for gode til å være sanne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Hva er en nigeriasvindel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Lukter muffens her ja. Alle selgerne i annonsene nevnt her har forskjellige bosteder og skrevet på engelsk, men de har epostadresser på samme side (inbox.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sycho Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Km. stand på 42000 på flere biler og =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Hva er en nigeriasvindel? Fiffig måte å lure folk for penger. Kalt dette fordi svindlene oppstod fra Nigeria, hvor enkelte jobber fulltid med å lure folk over internett eller via posten. Prøv et enkelt google-søk på emnet - eller søk på "Nigeria" her i forumet. Jeg tipper at dealen med disse finn-annonsene er at du får oppgitt at bilen står i Tyskland, eller noe sånt, og at selger vil sørge for transport helt fram til ytterdøren din, helt gratis, hvis du bare vil forhåndsbetale 20% av kjøpesummen til et transportfirma i England, for å dekke "diverse utgifter." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Hehe, jeg luktet dette lenge får jeg så annonsen for å si det slik! Det er så latterlig.. sendte en epost å sa jeg kunne forskuddsbetale 100 000 visst han leverte bilen på en plattform i nordsjøen! Får se hva han svarer da.. hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 nå er alle tre anonsene slettet? hva tyder det på tru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 nå er alle tre anonsene slettet? hva tyder det på tru SVINDEL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå