Gå til innhold

Jeg har 70.000 kroner - har du en BMW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er billøs etter at min kjære(?) E-34 avgikk med døden for ei stund sida...

Har vært på biljakt siden, men har ikke funnet så mye å hoppe i taket for så langt...

Budsjettet mitt sprenges ved 70.000, så jeg kan ikke gå høyere enn det. Regner med at jeg skal ha sjans på en del "perler fra 90-tallet da?"

Jeg leter i hovedsak etter en EU-godkjent e-36 i god stand, ikke under 2-litersmotor!

Manuelt gir er også et krav, iallfall hvis det er snakk om en 2-liter. Bilen bør også ha en fornuftig kilometerstand og minst mulig styling av type plast! Rustholker er jeg ikke interessert i, så de kan dere ha for dere selv!

Fint om den har en nøytral farge, både eksteriør -og interiørmessig.

Har ikke lyst på en kanarigul bil med matchende seter, for å si det sånn!

Interiørmessig er det en STOR fordel med svart sportskinn.

Karosseri av typen coupé er svært velkomment!

Har du noe som kan passe denne beskrivelsen stående og ta opp plass i garasjen eller oppkjørselen, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt på mail caoperia@hotmail.com eller pm.

Haster en del, så ikke nøl hvis du er ute etter en rask handel! :)

Skrevet

Sekser er nok tingen, ja! 4-sylindra er ikke det samme 8)

Skrevet

Hehehe... Sikta meg liksom inn på 90-tallet jeg da! Har ikke råd til å ha en bil som er like gammel som meg selv! Blir dyrt i lengden det :P

antiloop: Trenger bil NÅ, er det som er problemet! Ellers hadde jeg selvsagt spart opp litt mer og gått for noe nyere!

Skrevet

Hei. Jeg har nylig satt en 4,0 liter V8 i min bil. 286hk, men snart med ny chip som gir nærmere 330 hk. Har skiftet nesten alle ting som må skiftes de siste par årene. Nylig EU-godkjent. Skiftet traversforinger, Pitmanledd?,bremser bak, styreledd,parallellstag mm. Ny klimakompressor. Motor/gir kjørt 167000km, bilen 293500. Bilstein sportsdempere og spesiallagde fjærer bak(Åkrane Fjærfabrikk) Er ikke nedseget bak og tåler mye last. 2 sett alufelger 16"(kanskje 1 sett 17"). Den er påkostet betydelige beløp senere år. Er veldig fast og fin i humper, men med god komfort. Den har også sort skinninteriør. Kanskje M5 seter framme?Er ikke blant de peneste på utsiden, men er bra teknisk. Ikke noe alvorlig rust. 92 mod. Diamantsvart metallic. Dette er mye bil for pengene. Vurderes solgt grunnet bolig i Østerrike. Eirik. Kan også treffes på 92 22 65 44.

Skrevet

Tusen takk for alle forslag! :)

Flott at dere er så hjelpsomme! Dessverre har jeg ikke mulighet til å hente bil i NordNorge, da jeg bor helt nede i sørvest... :/

Ingen her i "sør" som skal selge...? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...