mcaasland Skrevet Juni 18, 2007 Skrevet Juni 18, 2007 Heisann!! Er ny på bimmers.no og lurte på om det kansje var noen her som kunne hjelpe meg med noe... Jeg har en BMW E34 520i M50 som lugger noe helt vilt, har skiftet plugger,olje, oljefilter... Har ikke veldig påeiling på bil enda, da jeg akkurat har begynt å skru selv... Svar meg gjerne direkte til min mail, mcaasland@hotmail.com På forhånd takk...
herbal Skrevet Juni 18, 2007 Skrevet Juni 18, 2007 Prøv og bytt bensinfilter. Jeg byttet bensinfilter på en E36 Touring som lugget forrige uke, og det ble STOR forskjell.
-Roger- Skrevet Juni 18, 2007 Skrevet Juni 18, 2007 Sjekket belgen som går fra luftmengdemåleren.. Hvis den er hull på kan det nykke veldig...
Jesse Skrevet Juni 18, 2007 Skrevet Juni 18, 2007 min å lugger litt :S send meg en pm om du får ordnet det a =)
S.Arnesen Skrevet Juni 18, 2007 Skrevet Juni 18, 2007 min lugga litt ved fult gasspådrag, bytta bensin filter og da var det løst....
Acrula Skrevet Juni 19, 2007 Skrevet Juni 19, 2007 Min lugga også, men ved høyt turtall, jeg lot den bare stå på tomgang i 10-15 min, pluss jeg hadde noe renske greier jeg putta i bensinen, har ikke lugga en gang etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå