708bimmer Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Er en ganske fersk bruker her på forumet, så jeg tenkte jeg kunne starte med å legge ut litt bilder av bilen min. Slik så den ut når jeg handla i April. Etter noen par dager ble bilen senka forran. Ca 80mm Bestilte full Rieger på en Torsdag, og var å henta det dagen etter. All honør til JO Bildeler i Trondheim for brukbar leverigstid! Bilder med sommerhjula. Justerbart senkesett. Også levert fra JO. Så ble styling montert. Mangler lys i fangeren enda, men det skal ordnes kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Tja. Syns den var mye finere uten all den plasten. Senk og felgene var 2 skritt i riktig retning, mens Rieger tullet var 3 steg i feil retning. Men smaken er som kjent delt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 er det mulig å kjøre mår du har den så inn i h... lav? den fronten der er jo mildt sagt dødsdømt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Var vel veldig stor forskjell på lakkfargen, var det ikke? Synes også at den var litt vel mye senka... Menmen, du ser jo selv hva du liker best. Med fangere uten lister bør du få lakkert de du har, helst kjøpe M3-lister som du lakkerer. Et annet tips er å forandre blinklysene til noen med blankt glass i stedet for hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 syns det blei jævli bra jeg, ville kanskje bytta lyktene til noen svarte angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 hakket for mye senket spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Sikkert en veldig grei bil Men synes det syntes veldig godt på farge forskjellen på skjørt og dør/side. Kanskje det bare er meg, vis ikke er det bare veldig mørkt akkurat på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 syns plasten stjeler mye oppmerksomhet, ser litt for oppblåst ut, men godt mulig det er fargeforskjellen som framhever det.. syns bilen var finest på bilde 5 chrome nyrer og rett fasong på tåkelysene menmen, sett sammen bilen sånn du liker den og kjør rundt med et smil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Fin bil! Er veiene på Hølonda såpass bra, at det er mulig å kjøre "normalt" med en så lav bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 fin den der! får sikkert mye glede av den i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 grattis med cab..det er deilig når solen titter frem!..men klarer du å kjøre noe sted med en sånn front som ligger 0.2cm over bakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 ikke hør på sytet her inne! GROM senk, GROM front, GROM bil, GROM farge, dessuten, all klaring er god klaring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå