Willersrud Skrevet Juni 19, 2007 Skrevet Juni 19, 2007 Drev og byttet Stabstag foringer og hjullagere i går, så skulle jeg bytte eneld også, fikk dem av ved demper tårnet men ikke inerst der det er gjenger, noen tips?
Stianvi Skrevet Juni 19, 2007 Skrevet Juni 19, 2007 du må løsne contra mutteren. bruk to store rørlegger tenger ellerno til å skru ut endeleddet. men husk å telle runder så det blir så nøyaktig som mulig. det kreves egentlig en forstillingskontroll når du bytter endeledd..
Yngvejos Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Du må løsne den mutteren innpå staget, så må du ha varme, 5-56 og masse tolmodighet. Da jeg tok av min, holdt jeg igjen staget med rørtang, mens en kamerat satte latmannsarm på styrekula for å skru det løs. Prøvde med frostspray, masse 5-56 og banning uten hell. Propanflaska derimot, gjorde den god jobb.
Willersrud Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 makt er løsningen ja, det jeg antok hehe, takker for svar.. men indre eneledd, hvordan er dette og bytte ?? lurte og bytte den i samme slengen, så slipper jeg og stuke med eneldene.
maurtin Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 har selv bestilt komplett endeledd til min bil, så har nok ingen ærfaringer med de før fredag
Willersrud Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Tok jo av den belgen som sitter på indre eneleddet og sitter jo en kule der på enden innerst... så er det meningen denne skal draes ut? har ikke lyst og prøve det om jeg ødelegger noe:p Så håper noen vet:) ellers må jeg vente til freddan
Stianvi Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 ikke dra ut kula. men hele den som er rundt kula, holdet til kula, den er skrudds med stor tang hvis det ikke er spor til stor fast nøkkel eller lignende. de sitter godt som regel. så rørlegger tang eller lignende er tingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå