Cato84 Skrevet Juni 19, 2007 Skrevet Juni 19, 2007 Jeg har en bmw 523 E39 sedan som rister kraftig i krappe høyre svinger som tas i litt stor hastighet. Retter seg med engang jeg tar å retter opp dekkene. Er gjernest i svinger som har en liten ujevnhet i veien og som gjør at bilen fjærer litt, og dermed begynner og vibrere. Vibreringen kan variere fra litt til mye! Noen som har vært borti noe lignende og vet hva det kan være? Opphengskule eller noe?
MrBrum Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Typisk symtom på slark i bærekule/stab stag foringer.... E34 var også typisk slik. Og det er vel stort sett samme oppbygging med bærekuler på e39. Jekk opp bilen og kjenn etter slark i hjulopphenget.
HMW Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 hey fant du ut av ting? jeg har fått noe risting foran.. kom ganske brått og blir bare værre og værre.. kommer over 80 og gir seg rundt 110... jævlig irriterende. Har sett det er mye slakk i bakre foringene foran men de skal jo ha en del demping originalt. vet ikke helt hvor mye men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå