Gå til innhold

Meget pen 325i 1986 VURDERES SOLGT - nye bilder!


Andreas23
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

En stund siden det har vært noe aktivitet her...har skiftet alle simmeringer og pakninger i forkant av motor i går kveld, skiftet reg reim og strammehjul samtidig. Fy f....det var et slit, var vel en 7-8 timers effektiv skruing:) Gikk overaskende greit å få av det innerste reimhjulet på veiva, trodde det var der vi skulle få slite mest :) Derimot å få montert dekselet med de 2 simmeringene i....tok tid:)

Skal skifte toppdekselpakning å justere ventilene i dag, så er bilen klar for salg. Bakrutepakninga er skiftet, og venstre framskjerm er lakkert opp igjen (reklamasjon).

Fikk også polert og lagt flytende hardvoks på bilen her om dagen, så bilen skinner som en sol :)

Prisen er som sagt 80000, ikke prutbart.

MVH

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Bilen er fortsatt til salgs, har ferie nå så kan kjøre noen mil for å levere bilen.

Er på jakt etter strøken e36 328 (manuell!!) evt e39 528/e34 540, bare å rope ut hvis bytte er aktuelt :)

Jeg kunne kanskje byttet bil med deg, men hvis du skal ha 80 000 skal jeg ha 170 000 for min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg kan legge 60 i mellom :D er en 320 mtech 2 til salgs for 95 så 80 for denne er ingen dårlig pris synes jeg!

Folk har jo lov å prise bilen sin til akkurat det de vil, men om de får solgt er jo noe helt annet!

Han med mtech2'en tviler jeg på har fått så stor respons!

Men, for all del han kan jo være heldig!

Jeg selger (Selvfølgelig) egentlig bilen min for langt under 170 000 men jeg har jo lov å prøve meg :wink:

Synes bilen din var KANONPEN, men hvis jeg skulle byttet med deg skulle jeg hatt såpass mye tror jeg iom at din er 4dørs, pre-facelift, ikke spesiell lav km stand, og i tillegg en ombygget bil!

Er ikke lett å få så veldig mye igjen av alt gromt utstyr som man legger ut penger for :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er enormt påkostet, denne bilen er for spesielt interesserte som vil ha en unik E30. Vri om nøkkelen å tut å kjør i mange år uten problemer!

Når jeg priser bilen så ser jeg jo med en gang hvor mye penger som slenges ut av vinduet. Har dessuten påkostet bilen ca 5000 siden jeg la ut annonsen.

Synes ikke prisen er gal jeg, shabbye cabber går jo for 60-70000...det at den er 4-dørs gjør bilen bare enda mer unik synes jeg :D

ja, bilen er gått 233k, ok, men jeg kjøper heller en bil som er gått langt og er godt vedlikeholdt enn en som er gått lite å er dårlig vedlikeholdt!

Så lenge bilen er seriøst ombygd, som denne, ser jeg ingen problemer med det. Å omregistrere denne bilen til 325 er ikke noe problem i det hele tatt! Det har jeg for så vidt tenkt å gjøre hvis jeg ennå har bilen når jeg blir så gammel at jeg får forsikret den til en "normal" premie!

Forresten hva skal du ha for bilen din roger? send gjerne bilde på pm så tar jeg kanskje kontakt når jeg har solgt denne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...