oyvin Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Tenkte jeg skulle rydde opp litt i garasjen, og kvitte meg med diverse utstyr da jeg ikke bruker det lengre. MIG sveiseapparat, liten modell, med flussfylt tråd. Kjøpt på mekonomen igjennom Luna. Merket er race. tråd følger ikke med, ny rull koster en hundrelapp omtrent. Kan brukes på 10A sikring. 800kr Benkslipemaskin, helt standard type, kjøpt igjennom Luna denne og, beskyttelsesglass over begge slipeskivene. 100kr 50l Kompressor, 2 hk. 3-4 år gammel. Kan brukes på 10A sikring. Kostet nesten 3000 når den var ny. 1000kr Luftdreven rettsliper med diverse freser. Merket er Race. Kostet rundt 700 ny, såvidt brukt. De tre fresene som følger med er av høy kvalitet, Hardmetall, kostet rundt 1000kr for alle 3. Selges for 600. Har også en stor arbeidsbenk, tror den er litt over 2 meter brei, 90cm høy, og 70-80 dyp. Lagde den selv på mekaniske fag en gang. Halvparten av benkplata er av tre, halvparten av stål. veier sikkert rundt 100kg, så mye stål for pengene. 300kr, må hentes selv. Om noen er interessert er det bare å si ifra så skal jeg ta bilder av ting. Har også diverse annet, bare å spørre. Ser helst at ting hentes, men alltids mulighet for å levere/sende. Alt står i Molde. Ta kontakt her, pm, eller ring på 97120687
StianA Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 hei er intressert i kompressoren. kan du legge ut bilde? gir deg et bud på 500 kr;)
Anderslien Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Er interessert i benkslipemaskin og MIG. Bilder?
oyvin Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 Kompressoren, grunnen til at bildet ble så dårlig er at den står inni arbeidsbenken, vanskelig å komme til. Kom på at jeg har ei kempi sveisemaske til sveiseapparatet også, trenger ikke den uten sveiseapparat, så den følger med. Benkeslipern glemte jeg å ta bilde av, men er en ganske standard sliper. Rettslipern og fresene:
oyvin Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 hei er intressert i kompressoren.kan du legge ut bilde? gir deg et bud på 500 kr;) Vil ha en 1000lapp for kompressoren, hvis ikke kan jeg likegodt ha den selv.
oyvin Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 sveiseapparatet og kompressoren er solgt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå