vegsir Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 fin bil. ikke strøken. km-stand:326.000er endel lakkrust flekker. og et jekkfeste er vekk den er noe tregstartet, men starter alltid.førersetet er noe slitt.(med armlener) gjort med den i løpet av det siste året: Ny vannpumpe Ny radiator Byttet bensinfilter 4-hjulskontroll bytta noen foringer i bakstillinga hukser ikke hva de heter, men er vanlig svakhet på E-34, og bytet noen stag i forstillinga. Ny radiatorkappe Nye fremdekk/nye bakdekk byttet olje/filter Byttet alle høytalerene. Montert KN-filter + sikkert mere som jeg ikke husker i farta. står i et rimelig greit stereoanlegg som kan følge med ved pristillegg. bilen er eu-godkjent med 0-feil, og det ble i forbindelse med dette byttet bremserørene bak+div småtteri. har også naf-testa den følger med 3 felgsett. et med 15" originale bmw felger. med ok piggdekk. et sett med 17" brock b1 replika. gode dekk. ett sett med 17" replika av noe slag, med 2 gode og 2 dårlige dekk. et av de gode er punktert, men vil tro det er en enkel sak å lappe det. prisantydning: 35.000 bilder fra i fjor vår. nye bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 bumpibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 opp igjen. ny info/bilder lagt ut og autodb annonse:http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1744134;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 opp. lov å komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 ingen som vil ha bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 har lyst på men den er alfor dyr for å ha gått så langt og ikke strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Enig.. Hva er min e34 95 modell STRØKEN innvendig og utvendig som har gått under 200 verdt da ? Senk prisen så snakker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 samme sier jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 hehe, gammel annonse. bilen går for 35 nå den.+ 5 til for delebil med manuell kasse. bilen er eu-godkjent til 2010. og naf testet. telefon: 97964229 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 denne er fortsatt for dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 denne er fortsatt for dyr. ja ok, men da er det jo ikke værre enn at du finner en som du har råd til da. et kjapt søk på autodb, og finn sier meg at du har en vanskelig jobb forran deg \:D/ topdekselpakning-bytte og ventiljustering vil forresten bli gjort i løpet av uka noen nye bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Uff sier jeg bare, hadde kanskje hjulpet og vasket bilen litt før du legger ut bilde av den da. Hadde aldrig i livet fått sitte i min bil med den buksa der ihvertfall Men lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 ventiljustering og toppdekselpakningbytte fullført, og byttet vifte og servopumpereim+oljeskift. går for 30 før helga nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg