Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Nå blir jo bilen snart satt bort for vinteren, men før neste sesong skal litt småtteri for å kjøre kjøringen morsommere på plass.

Bøttestol - trolig en slik:

Evo_black.jpg

Ratt - trolig noe sånt her:

R325CSN-101005.jpg

Også kjøpte jeg nettopp dette her:

harnessbar-1.jpg

Så da kan jeg bruke 4-punkt i bilen etterhvert også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinghjulet og ny clutch er på. Ser ut som girproblemet (vil ikke i gir når den står stille) er borte og nå endrer den turtall mer som en normal bil. 1. gir tar fort slutt gitt. 8)

"Noe" har også skjedd med eksosen, for plutselig er det MYE mer lyd. Får se om jeg får sjekket det ut før vinteren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermegås! Det er jo samme stol og ratt jeg har. Kan hvertfall berolige deg med at det er meget bra saker. Har kjørt frem og tilbake til Tyskland i de, og det var ingen problemer. (ble kanskje litt klam der ryggen skifter navn....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Evo-stolen utgår nok, siden den er for bred. :( Men understell er på i posten, så en eller annen stol blir det! Prøvesatt sparco rev (omtrent lik som evo, bare smalere) og chrono sport (gatestol egentlig, men ingen justering og kanskje har den støtte nok) på Gundersen motorsport i går, så vi får se...

Bremseklosser (carbotech xp8) er også på vei.

Og i dag fikk bilen seg en liten luftetur. For de som lurer... sommerdekk fungerer overhodet ikke på snø. :roll:

z3sny1.jpg

z3sny2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...