///Mysild Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 aha... da lærte vi det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Nå blir jo bilen snart satt bort for vinteren, men før neste sesong skal litt småtteri for å kjøre kjøringen morsommere på plass. Bøttestol - trolig en slik: Ratt - trolig noe sånt her: Også kjøpte jeg nettopp dette her: Så da kan jeg bruke 4-punkt i bilen etterhvert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Og som vanlig, kun 1 stol eller? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Selvsagt. Er alt for dyrt for noe jeg aldri bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Er det over der et slags veltebur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Nei, bare en stang til å feste belter i. Boltes fast der orginalbeltene sitter, samt i gulvet. Er jo ikke noe særlig bakover å feste det i en klovnesko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Er jo ikke noe særlig bakover å feste det i en klovnesko. haha...! men skal si dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Svinghjulet og ny clutch er på. Ser ut som girproblemet (vil ikke i gir når den står stille) er borte og nå endrer den turtall mer som en normal bil. 1. gir tar fort slutt gitt. "Noe" har også skjedd med eksosen, for plutselig er det MYE mer lyd. Får se om jeg får sjekket det ut før vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hermegås! Det er jo samme stol og ratt jeg har. Kan hvertfall berolige deg med at det er meget bra saker. Har kjørt frem og tilbake til Tyskland i de, og det var ingen problemer. (ble kanskje litt klam der ryggen skifter navn....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Jammen du er jo forbildet mitt og jeg prøver å kopiere alle oppgraderinger du gjør. Hva slags underbukser bruker du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hvite med brune striper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 4punkt blir bra Sparco EVO stolene er veldig bra Selv ratta faktisk snart 5000km med Compactn..og det siden August. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Evo-stolen utgår nok, siden den er for bred. Men understell er på i posten, så en eller annen stol blir det! Prøvesatt sparco rev (omtrent lik som evo, bare smalere) og chrono sport (gatestol egentlig, men ingen justering og kanskje har den støtte nok) på Gundersen motorsport i går, så vi får se... Bremseklosser (carbotech xp8) er også på vei. Og i dag fikk bilen seg en liten luftetur. For de som lurer... sommerdekk fungerer overhodet ikke på snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Hvorfor tok den ut da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Kan jo ikke la den stå helt alene så lenge... Deler renner inn... Carbotech XP8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå