Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Dere kjørte den nye sløyfa bakvendt ja. Syns du også den muren dems over siste krønet før du begynner på "ny" runde igjen, er vel nærme banen? Er totalt galskap spør du meg... Kommer det en med hjulløft over der så hjelper 4 dekk i høyderetning lite på sammenstøtet med betongen.

Men den sløyfa gir en god feeling av Ringen i korte sekvenser. Syns de skal kjøpe opp de jordene bortenfor og realisere de 3-5km til det har vært snakk om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt bra bilde på det kameraet ditt, nissen. Og imponerende at tuben tillater såpass, må jo kreve mye både båndbredde og lagringsplass.

Syns nye sløyfa minner fælt om en gokartbane... ;)

Men 3. gir hele veien høres jo greit ut, da er det ingen unnskyldning med steptronic heller, bare låse den og kose seg rundt og rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kjørte den nye sløyfa bakvendt ja. Syns du også den muren dems over siste krønet før du begynner på "ny" runde igjen, er vel nærme banen? Er totalt galskap spør du meg... Kommer det en med hjulløft over der så hjelper 4 dekk i høyderetning lite på sammenstøtet med betongen.

Men den sløyfa gir en god feeling av Ringen i korte sekvenser. Syns de skal kjøpe opp de jordene bortenfor og realisere de 3-5km til det har vært snakk om!

Dissa murene er jo bare helt sjukt plassert.. Hvis du kjører andre veien og bruker sør sløyfa og driftetraseen kombinert, og får sleng i sivingen inn, kan du faktisk treffe sidekanten på den første muren..

Det tror jeg gjør temmelig vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du også den muren dems over siste krønet før du begynner på "ny" runde igjen, er vel nærme banen?!

Jeg tenkte på det hver gang jeg kom over kulen der for å si det sånn...

Og imponerende at tuben tillater såpass, må jo kreve mye både båndbredde og lagringsplass.

Ja, de begrenser til 10 min da, men filene kan være opp til 2 gb.

Syns nye sløyfa minner fælt om en gokartbane... Wink

Ja... og så godt som jeg liker den burde jeg kanskje ta en stavangertur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dissa murene er jo bare helt sjukt plassert.. Hvis du kjører andre veien og bruker sør sløyfa og driftetraseen kombinert, og får sleng i sivingen inn, kan du faktisk treffe sidekanten på den første muren..

Det tror jeg gjør temmelig vondt..

Ja, under Gatebil var det to biler bare da jeg stod der, som toutcha muren. De kjørte orginalretningen. Syns på meg som disse murene utelukkende er satt opp for å kunne ha tribuner (sikre). Er også ganske kritisk til mange av jordvollene på den nye sløyfa, spesielt nå som det hverken er sandfeller eller curbs der. Men igrunn rart, så mye som folk hyper sikkerhet (og da spesielt instruktørene som jobber for Vålerbanen..) Banen er iallefall bygd mtp. idealspor kjøremønster. Innervollen på strekka ut nord for kantinebygget er også livsfarlig. Var en 200sx sjåfør som holdt på å bøte med livet for noen år siden. Ingen sandfelle, bare rett opp på taket i jordvollen :S

Men nå skal jeg ikke dra mer OT :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...