Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

• 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Har ingen enorme planer før neste sesong, men i dag ankom den første av noen små oppgraderinger som forhåpentligvis vil gjøre det mer moro å kjøre.

Et Raid Freeway 340mm ratt, med airbag. Ser ikke så fint ut på bildet, men er helt fantastisk i virkligheten. Raid-ratt leveres jo orginalt i f.eks ruf-porscher og aston martin, så kvaliteten burde være ok. Orginalrattene er for store (er 375mm orginalt) og for tynne. Dette føles derimot helt herlig.

Blir knall å få det montert.

Freeway_070135.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skrive under på at du har kjøpt det kanskje beste rattet som er mulig å få tak i 8) Jeg hadde Raid Silberpfeil i cabben og det var helt fantastisk å kjøre med. Gruser hva som helt av originalratt fra BMW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke det. Rattet var allerede montert da jeg kjøpte bilen og den gikk til Vital Skade med rattet i. Men det er litt kinkig å demontere airbag, har jeg hørt. Man bør vite hva man holder på med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 lapper er jo ikke SÅ mye penger egentlig, så om man har råd til å bruke dem på et fett ratt så hvorfor ikke.

Selv ville jeg ikke gjort det, men for meg er 6 lapper en liten formue, så jeg prioriterer andre ting ;)

Finnes absolutt teitere oppgraderinger. Hvor ofte ser man ikke 18 åringer som bruker 30 lapper på å putte 200kg ekstra vekt i en 318 i form av anlegg f.eks?

Eller überfornuftige meg som tar knekken på alt av fremdrift og bremseegenskaper i min egen 318 med tunge 8,5- og 9,5x19 felger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...