hagenisse Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Ville nok vært smart, men er greit med noen måneder med mindre pengebruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Fikk meg ny lue i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ja, de med lite hår må jo ha lue! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Hehe, har du skåret taket av bilen siden du må varme knotten? Kanskje jeg skal få modern til å sy inn ix på en lue? (Den var egentlig litt kul) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Cool! Har du laget den selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Ble bestilt på nettet gitt. Forøvrig er siden om bilen min oppdatert med nytt design. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Har ingen enorme planer før neste sesong, men i dag ankom den første av noen små oppgraderinger som forhåpentligvis vil gjøre det mer moro å kjøre. Et Raid Freeway 340mm ratt, med airbag. Ser ikke så fint ut på bildet, men er helt fantastisk i virkligheten. Raid-ratt leveres jo orginalt i f.eks ruf-porscher og aston martin, så kvaliteten burde være ok. Orginalrattene er for store (er 375mm orginalt) og for tynne. Dette føles derimot helt herlig. Blir knall å få det montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Jeg kan skrive under på at du har kjøpt det kanskje beste rattet som er mulig å få tak i Jeg hadde Raid Silberpfeil i cabben og det var helt fantastisk å kjøre med. Gruser hva som helt av originalratt fra BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Har du noen tips ang. monteringen? Tenker spesielt på airbagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Jeg har dessverre ikke det. Rattet var allerede montert da jeg kjøpte bilen og den gikk til Vital Skade med rattet i. Men det er litt kinkig å demontere airbag, har jeg hørt. Man bør vite hva man holder på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Regner med at du måtte ut med en sum som nærmer seg nyprisen på bilen for det rattet? Så eksklusivt og dyrt ut Og sikker herlig å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Tja, ca 6000,- Mye penger for all del, men det er jo også noe man sitter og holder i hele tiden. Finnes teitere oppgraderinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 6 lapper er jo ikke SÅ mye penger egentlig, så om man har råd til å bruke dem på et fett ratt så hvorfor ikke. Selv ville jeg ikke gjort det, men for meg er 6 lapper en liten formue, så jeg prioriterer andre ting Finnes absolutt teitere oppgraderinger. Hvor ofte ser man ikke 18 åringer som bruker 30 lapper på å putte 200kg ekstra vekt i en 318 i form av anlegg f.eks? Eller überfornuftige meg som tar knekken på alt av fremdrift og bremseegenskaper i min egen 318 med tunge 8,5- og 9,5x19 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Du får slenge ut bilder så snart du har fått montert rattet Det blir morsomt å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå