R Andersen Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Hva betalte du for hjulboltene? Det er jo slikt man kan lage selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Husker ikke, men tror det var noen dollar pr hjulbolt. Lage selv ja? Jeg kan jo knapt lage middag selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Monterte vorshlag studs og camberplater forrige uke jeg og. Ser ingen grunn til å lage slikt selv siden prisen ikke er ille for dette ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Her er hvordan det ser ut med et15. Helt latterlig! Ble litt mye av det forran ja. Bak er det haaav av plass. Jeg hadde ET10 10x på min. Hva har du av spacer bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Har du forresten bilde av rattet i bilen? Hvis du har fått montert det, vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Ser ingen grunn til å lage slikt selv siden prisen ikke er ille for dette ferdig. Hva betalte du for komplett kit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Ble litt mye av det forran ja. Bak er det haaav av plass. Jeg hadde ET10 10x på min. Hva har du av spacer bak? 5mm, samme som jeg egentlig kjører foran. Ikke noe behov bak, men når jeg har foran synes jeg det blir teit uten. Vil ikke ha noe mer da jeg synes felgen monteres langt nok ute orginalt - bremseskivene ser jo megaspesielle ut. Har ikke montert noe ennå, men må vel få på rattet snart. R. Andersen, ser ut som komplett kit kostet i overkant av 100 dollar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Her er hvordan det ser ut med et15. Helt latterlig! hva er så latterlig med dette? eneste jeg kunne peke på er at bakhjula stikker for lite ut bak, mer spacing bak mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 R. Andersen, ser ut som komplett kit kostet i overkant av 100 dollar. + frakt og mva.? Faktisk ganske billig. Koster 4-500,- å lage de selv, men da blir det ikke like fancy som disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Tja.. jeg synes det ser forferdelig ut, men hovedproblemet er jo at jeg ikke får svingt en omdreining på rattet engang. Det gjør ikke så alt for mye på gata, men å få bilen ut av garasjen var jo interessant.. + frakt og moms ja, men det ble jo ikke stort siden jeg bestilte litt annet og tok det via jetcarrier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Tja.. jeg synes det ser forferdelig ut, men hovedproblemet er jo at jeg ikke får svingt en omdreining på rattet engang. Det gjør ikke så alt for mye på gata, men å få bilen ut av garasjen var jo interessant..+ frakt og moms ja, men det ble jo ikke stort siden jeg bestilte litt annet og tok det via jetcarrier.. aha, da skjønner jeg hva er bestetida di på rudskogen a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Jeg føler meg litt snurt for at du ikke har latt bilen min bli med på bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Merkelig HW... den må ha blitt borte i snøen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Det har jeg vanskelig å for å forstå med tanke på fargen... Din derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Montert litt i dag. Camberplater, tårnstag og cd-spiller er i bilen! HTC hero er en god telefon, men kamera suger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå