Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Begynner å bli mye snadder på Zen din nå! Kjøpte du modda m50 innsug, eller modda du selv? Bytta gasspjeld også? Hva med map?

Pass på å ha det mikroskopisk rent hvis du skal justere høyde på kw settet. Jeg fikk satt fast ene justeringsringen på mine, så jeg måtte kjøpe nye ringer. Blir mye stress kontra å vaske skikkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et vanlig innsug og et kit fra eurosport. Tror kitet hadde tenkt på alt, men var jo ikke jeg som monterte så... :)

Merket justeringen gikk tyngre nå ja, selv om jeg både vasket og blåste med luft. Og dette er på en bil som ikke vinterkjøres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supertouringen mener du..? :wink: Det var da veldig å dårlig tro man hadde på seg selv da.. Tror nok jeg skal slite med deg til sommeren med min E30. Og det mener jeg faktisk!

Men etter at jeg har fått justert inn bilen, så håper jeg du blir laaaangt bak! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg skal slite med deg til sommeren med min E30. Og det mener jeg faktisk! Men etter at jeg har fått justert inn bilen, så håper jeg du blir laaaangt bak! :lol:

Du har jo M-motor og alt.. tipper du kjører fra meg med et par sekunder. Dessuten.. jeg har ikke liten tro på meg selv, jeg har bare veldig tro på deg! :wink:

Forøvrig startet bilen nå etter ///Naitsirk kjørte 40 minutter for å gjøre en 2 minutters jobb... god mann! :klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått montert bremsene. Samme oppsett som i fjor med orginale E46 M3 skiver foran, standard skiver bak og carbotech xp8 klosser rundt om. Nytt i år er disse stumme foringene i kaliperne bak. De vil trenge endel kos og omsorg i løpet av sesongen tipper jeg..

I tillegg fikk jeg montert hjulboltene. Veldig mye greiere altså! Men det teite er at det stod spiker i både ett fordekk og ett bakdekk! Blæ! Da kommer de nye dekka på litt fortere enn tenkt.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...