hagenisse Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Hehe, men så kom airbaglyset på første kjøring. Jaja.. første kjøring er iallefall gjennomført. Ingen kjempesuksess; gikk tregt, bremsene føltes svake og fikk ikke godfølelsen. Gunnar tok jo mye fine bilder postet i en annen tråd her. Ny video ligger på youtube, link i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Satser på noen raske runder i morgen, vel..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 I morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Skulle ikke du på skogen i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Nei, er ikke noe treff jeg kan kjøre på i morgen så vidt jeg vet. Neste kjøring er lørdag (autoslalom med bmwccn OST) og mandag (NSK på skogen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Ok, da har jeg missforstått litt.. Får se om jeg får tatt en tur på mandag, så kanskje jeg får sitte på en tur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Skal ikke se bort i fra det! Fint med passasjerer - god unnskyldning for dårlige rundetider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Da har jeg vært på vestfold-tur og fått fjernet airbaglyset hos en nisse som bor langt pokker i vold inne i skogen. Men det holdt seg borte helt hjem og nå vet jeg hvorfor det kom, så da skal jeg hindre at det skjer neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Men det holdt seg borte helt hjem og nå vet jeg hvorfor det kom, så da skal jeg hindre at det skjer neste gang. Kræsja? Hvor høy er du? Ser for meg at det er dårlig plass inni denne racerbilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 DET ER DÅRLIG PLASS DER! Ihvertfall til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Hvor høy er du? Ser for meg at det er dårlig plass inni denne racerbilen din. 173 og praktisk bygd for bil, så jeg har grei plass, selv med hjelm. Hans Wilhelm er ikke så mye høyere, men er lengre i ryggen og da blir det fort problemer.. Det var forøvrig ledningen til beltestrammeren som var synderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Da var nok en kjøring på gardermoen gjennomført. Nå fungerte bremsene, men da var selvsagt stolen litt løs. Skal ikke være lett! En av rundene på lørdag (klikk på bildet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Bra kjørt, as always! Blir ikke noen tur på skogen for min del i morgen. Må lage trapp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 frisk kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Da kan jeg bekrefte at M50-innsug på M52 har noe for seg. Helt annet drag på toppen! 1.08.80 på skogen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå