Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Kjørte du 1.48.7 på vått, Kim? Det er i tilfelle skarpt utført :D

Hehe, var nok tørt da gitt. Skal ikke mye vann til før rundetidene stiger ganske kraftig. Lå f.eks vann i kantene på banen her og der, og så fort jeg må legge meg f.eks en halvmeter lenger inn på banen i inngangen taper jeg mye i forhold til folk med litt motor.

Når det regnet som verst lå tidene på ca 02:40 :mrgreen:, og da planet det stort sett overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våler igjen på lørdag sammen med NSK. Kjørte kun gamlebanen denne gangen og brukte opp bremsene. I tillegg er det en slange i motorrommet som kommer litt for nærme oljefilterhuset og smelter.. Men bilen fungerte fint ellers. Den går forøvrig opp på tre hjul..

3h.jpg

Film

og

Søndag var det autoslalom igjen, og nå satt det tydeligvis bedre utpå der. Over 1 sekund bedre enn tidligere i år, men fortsatt tregere enn bestetiden fra første gang i fjor.. Film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nederste bildet fra Powerwerkz' kamera var jævlig stilig. Funker det nye rattet greit til banekjøring? Fikk aldri prøvd å kjøre så veldig aktivt med det jeg hadde en gang i tiden, men innbiller meg at det må være ganske behagelig å ratte med når det går litt unna i svingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen eu-godkjent igjen. Ingen feil. Telleren sier nå 84.200. Ved forrige eu-kontroll for to år siden stod den på 63.500, hvilket skulle tilsi at jeg kjører ca 10.000 i året.

Synes ikke det er så ille med tanke på at den omtrent kun blir brukt til banetreff og frem-tilbake dit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...