hagenisse Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Var jo vått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Ser jeg skulle vært der og banka dere grundig på den våte banen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Kjørte du 1.48.7 på vått, Kim? Det er i tilfelle skarpt utført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Vi hadde nesten alle 4 årstider der oppe på Lørdag, så vi kjørte når det var tørt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Kjørte du 1.48.7 på vått, Kim? Det er i tilfelle skarpt utført Hehe, var nok tørt da gitt. Skal ikke mye vann til før rundetidene stiger ganske kraftig. Lå f.eks vann i kantene på banen her og der, og så fort jeg må legge meg f.eks en halvmeter lenger inn på banen i inngangen taper jeg mye i forhold til folk med litt motor. Når det regnet som verst lå tidene på ca 02:40 , og da planet det stort sett overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Våler igjen på lørdag sammen med NSK. Kjørte kun gamlebanen denne gangen og brukte opp bremsene. I tillegg er det en slange i motorrommet som kommer litt for nærme oljefilterhuset og smelter.. Men bilen fungerte fint ellers. Den går forøvrig opp på tre hjul.. Film og Søndag var det autoslalom igjen, og nå satt det tydeligvis bedre utpå der. Over 1 sekund bedre enn tidligere i år, men fortsatt tregere enn bestetiden fra første gang i fjor.. Film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Photowerkz har redigert bilder av bilen din, kopierer posten inn her 2 av samme bilen, rett og slett fordi jeg var så missfornøyd med det første bilde at jeg fant meg ett til av samme bilen å jobbe med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Vet. De er fantastisk tøffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Grisefint det nederste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Siste bilde der var tøft. Jeg har alltid digget z3 coupe. Satser på å komme meg på rudskogen den 25, med NSK. Prøv å vær snill med meg da! Du ser meg med en stor L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Det nederste bildet fra Powerwerkz' kamera var jævlig stilig. Funker det nye rattet greit til banekjøring? Fikk aldri prøvd å kjøre så veldig aktivt med det jeg hadde en gang i tiden, men innbiller meg at det må være ganske behagelig å ratte med når det går litt unna i svingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Rattet fungerer veldig fint til banekjøring, så lenge man ikke må ratte for mye. Veldig greit for min del. Herlig følelse kontra orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Da var bilen eu-godkjent igjen. Ingen feil. Telleren sier nå 84.200. Ved forrige eu-kontroll for to år siden stod den på 63.500, hvilket skulle tilsi at jeg kjører ca 10.000 i året. Synes ikke det er så ille med tanke på at den omtrent kun blir brukt til banetreff og frem-tilbake dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 er vanskelig å se fra sidelinja:P men hva slags fart har dere på vålerbanen? da tenker jeg på de svingene ved depoet og på sletta forbi depoet. F.eks med bilen din hagenisse med litt mer vanlig effekt enn disse 1000hk rakettene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå