hagenisse Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Laveste fart i svingen før depotstrekka er rundt 70. Så når jeg rett over 140 før bremsing ved sjikanen. I overkant av 130 igjennom den raske svingen litt senere og ender på ca 155 før bremsing for de nordre svingene. Toppfart på hovedstrekka er like under 160. Her er fra 2008, tidene fra en 323ti, en Z3 på gatedekk og en Z3 på r-dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Nytt klistremerke i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Var på tide nissen. Skulle hatt et slikt på 30 jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2010 Da har bilen fått ny hjerne! Godt over 150hk mer på 6800rpm! Turtallsperren er nå på 6900, og det er ganske merkelig å dra ut hele turtelleren.. Trekker veldig fint fra 4000 og ut, men må teste litt mer før jeg skal gi en endelig dom over hjernen. Førsteinntrykket er iallefall bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 15, 2010 Share Skrevet Juli 15, 2010 Good shit. Du hadde original chip fra før, med sperre på 6250 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2010 Njah, tror den sperret på 6500, men er litt usikker. Finner litt forskjellig info over hvor sperren egentlig er, men den pleide trekke litt inn i rødmerkingen før den sperret, og det så ut som 6500. Nå drar den ut hele greia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 15, 2010 Share Skrevet Juli 15, 2010 M52 sperrer på 6500rpm org med manuell kasse ihvertfal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Tusan takk ///Naitsirk, du er en knupp! Bilen har nå fått to nye reimer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Nå begynner det å bli avanserte animasjoner her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Jeg er litt avansert så =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Bilen gjør forøvrig 98 på 2. gir nå, så 0-60 miles tiden er nok bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 tittet på filmen nå. frisk kjøring i forhold til hvor glatt det var. heldigvis kjørte du ikke forbi meg, men det var bare grunnet at vi ikke kjørte samtidig. Får man godkjent bilen med halv bur? Har det vært kostbart å få bilen i den tilstanden den er i nå? Svar gjerne på PM hvis du ønsker. Håper å få en kollega av meg med på ett z3 coupe prosjekt til neste år og det er greit å vite litt hva man går til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Usikker med halvbur, hørt litt begge veier. Det går penger, men i rene oppgraderinger er det ikke SÅ ille - avhengig av hvor gromt du vil ha det. Prisene er vel omtrent de samme uansett hvilken BMW man velger på slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Etter hva jeg har hørt så må man ha bur for å kjøre i bmwccn racing serien. skal du gjøre det? Har egentlig ingen planer om det, men hvis jeg virkelig blir bitt av basillen så er det greit å ikke måtte bytte bil! Har du en nettside med tanke på info på z3 coupe? Vekt osv. Er det noen spesiellt utsyr som man må ha med? Titter litt for moroskyld på mobile nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå