Hans Wilhelm Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Bilen kjørte ut av låven min for egen maskin sent i går kveld, så skal ikke se bort fra at den blir klar med 4hjuls kontroll i løpet av dagen. Da tror jeg ikke nissen klarer å holde seg hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 hva skjer på lørdag?, regner ikke med denne skal på vårmønstring, men heller banetreff?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Er vel noe svenskerally;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Bilen fikk dekk og rakk firehjulskontrolltimen sin! Kitet til bakstillingen virket også perfekt, og endelig har den like hjulvinkler bak. Ikke at det har vært krise, men nå kan jeg sove godt om natta. Så var den både på vårmønstringen (det bare MÅ jeg jo få med meg..) og BMWCCN sin kjøring på karlskoga. 1,19,7 ble raskeste runde og bilen er veldig annerledes med nye hjulvinkler og smalere dekk bak. Herlig balanse, men vedder på at det blir noen snurringer i løpet av sesongen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Fjernet Z3-merket på bakluka da jeg egentlig aldri har likt det. Erstattet med noe mer passende: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Hehe frekt! Driver å vurdere L på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Det må jo ha vært deg jeg lå bak ned bakken fra Lerberg her om dagen? Utrolig fin bil du har, jeg liker at folk tør og kjøpe noe som ikke "alle andre" har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Hm, rød E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 var ikke på gs igår vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Dårlig med det, men er jo endel relativt like i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Jepp, men jeg måtte spørre. Han var en kødd nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Da kan du være sikker på at det var denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Hah. Frekkaser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Ha ha. Regnet med det. Folk fra Drammen altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå