oddis Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Pokker som du kjører da mann Satser på å runde 100 timer på banen i år? Hehe. Dumt du ikke kunne være på E30 meet også, var jo ihvertfall en 1 serie utpå der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Spurte om man fikk kjøre med ikke-E30 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Fått prøvd bilen på nye Rudskogen, og det er blitt en supergrom bane. Z3n er dog alt for treg for de enorme langsidene det nå har blitt. Ny oppgradering i dag, etter jeg har blitt lei av airbaglys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 sånn ratt skal jeg ha og , tenker det er en del bedre ja, mitt sport evo ratt er håpløst, samt at rattakselen på e30 er vinklet opp som et lastebil ratt, må få shimset ned rattakselen endel tror jeg, skulle ønske jeg kunne testet nye skogen jeg også, men har ikke skilt ,handle inn nye originale fjærbein, samt dempere, så jeg får den eu godkjent, kjekt å ha den gang den skal bli original igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Kan ikke du eu-godkjenne den selv a? Dansken går sikkert god for bilen han..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Rattet er konge, men... hvordan får man tuten til å virke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Det får du ikke Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Det får du ikke Sent from my Desire HD using Tapatalk ingenting er umulig, bare en utfordring:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Hva er grunnen til at det ikke lar seg gjøre? Sleperingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Tror enten jeg må ha en annen hub, eller en annen slepering ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Skvettlappene likte jeg... fint med profilen som følger mellomrommet mellom forskjermen og sideskjørtene. Er vi to stk. med skvettlapper her inne nå (jeg har også kun foran idag)?... Jeg har også 5 stykker nå? Må jo lage bimmers skvettlapp-tråd snart Forresten Kim, kult at du har blitt en drifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Inboard fra nye Rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Tøft! Da har jeg fått sett den nye banen da Var jo blitt ganske annerledes, stort sett en helt ny bane Blir morsomt å prøve den. Hvis ikke all asfalten blir borte i helgen når gatebil er der. Så jo ut til å være mange fine svinger til å drifte på da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Tøft! Hva som skjer med den e30en 1:40 i filmen egentli? fjusker den eller noe? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Den E30'en var vel kanskje den eneste bilen som så ut til å ha mindre motoreffekt enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå