Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Pokker som du kjører da mann :) Satser på å runde 100 timer på banen i år? Hehe.

Dumt du ikke kunne være på E30 meet også, var jo ihvertfall en 1 serie utpå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

sånn ratt skal jeg ha og :) , tenker det er en del bedre ja, mitt sport evo ratt er håpløst, samt at rattakselen på e30 er vinklet opp som et lastebil ratt, må få shimset ned rattakselen endel tror jeg, skulle ønske jeg kunne testet nye skogen jeg også, men har ikke skilt :? ,handle inn nye originale fjærbein, samt dempere, så jeg får den eu godkjent, kjekt å ha den gang den skal bli original igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skvettlappene likte jeg... fint med profilen som følger mellomrommet mellom forskjermen og sideskjørtene. Er vi to stk. med skvettlapper her inne nå (jeg har også kun foran idag)?... :)

Jeg har også :D 5 stykker nå? Må jo lage bimmers skvettlapp-tråd snart :D

Forresten Kim, kult at du har blitt en drifter 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Da har jeg fått sett den nye banen da :) Var jo blitt ganske annerledes, stort sett en helt ny bane :P Blir morsomt å prøve den. Hvis ikke all asfalten blir borte i helgen når gatebil er der. Så jo ut til å være mange fine svinger til å drifte på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...