DieselVegard Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hva slags rundetid får du på nye Rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Satser på det ja. Kommer du?Buret mitt driver og skrur seg ut hele tiden, noe som er _litt_ irriterende. Får prøve stramme skruene frem til Schmiedmann-gutta kommer opp med en mer permanent løsning. Whut u mean med skrur seg ut? Hvis dette er vanlige bolter og gjenger/muttere er det jo bare å bruke flytende gjengelås. Er det litt dim (M5-M6+) på de kan du kjøre Loctite 270/2701 og klarer fortsatt skru de ut uten å ødelegge boltene eller brenne opp bilen. De skrur seg aldri ut av seg selv. Hvis det er mindre dim (lite sannsynlig) kan du bruke 243 eller så må du bruke varme for å få de opp igjen. Finnes sikkert noen billige greier på Biltema eller Clas og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Hva slags rundetid får du på nye Rudskogen? 1.42-ish hvis jeg gir gass. Gunnar.. alt det er vel egentlig forsøkt uten at det så ut til å virke, før vips så ble ting enig og det sluttet lage bråk. Aner ikke helt hva som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Skjer det igjen så finner vi en skikkelig løsning.. finnes MANGE festeprodukter som hadde ordna denne biffen her. Både kjemiske og i forskjellige type muttere og skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Hva slags rundetid får du på nye Rudskogen? 1.42-ish hvis jeg gir gass. Gunnar.. alt det er vel egentlig forsøkt uten at det så ut til å virke, før vips så ble ting enig og det sluttet lage bråk. Aner ikke helt hva som skjedde. Hmmmm, raskere enn Minien min det. 1.47 er persen, med 1293cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Bra stuk:) Hva veier denne? Og hva slags dekk kjører du på? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Hmmmm, raskere enn Minien min det.1.47 er persen, med 1293cc Racebil? Ganske morsomt å se på disse småtassene i corsa italiana og slikt. Ser ut som de går raskere i svingene enn på strekkene. Ullsokk, ~1300kg egenvekt - div. vanlige r-dekk, R888, AO48, NT01.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Hmmmm, raskere enn Minien min det.1.47 er persen, med 1293cc Racebil? Ganske morsomt å se på disse småtassene i corsa italiana og slikt. Ser ut som de går raskere i svingene enn på strekkene. Ullsokk, ~1300kg egenvekt - div. vanlige r-dekk, R888, AO48, NT01.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Herlig. Moro med hjulløft. Tipper den er lei å bli kvitt i svingene. Hva slags toppfart når den på de to strekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Aner ikke...Har 7600 nederst i Angsten, estimert 180kmh. Tipper 160 på start/mål. Du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Da var den sprekere enn jeg trodde. Har 180 nederst i angsten og 165 på hovedstrekka med min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Da var den sprekere enn jeg trodde. Har 180 nederst i angsten og 165 på hovedstrekka med min. Da tar jeg nok feil. Dra av 10kmh på begge tidligere løynaktige estimat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Vært å hentet bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Jepp, nå står den hjemme her. Den går dog ikke helt som den skal, trolig pga lettere defekt LMM, så ny er bestilt. Skal tilbake til vinterlagringsplassen i neste uke. Dessuten står den på vinterdekk og spinner da uten problemer på 3. gir. Ove Kvam (og toyota, ref: dekkvalg på GT86) har rett - ingen vits med mer motor, er jo bare å sette på elendige dekk så blir det rimelig hysterisk å kjøre rundkjøringer. Ellers... som noen kanskje har fått meg seg har jeg kjørt ganske mye på bane de siste årene, og faktum er at jeg nå begynner bli lei. Skal derfor satse mer på utstilling og fotografering i år. Så nå er det viktig at bilen er ren og pen, og dermed startet sesongen med en vask: Kommer aldri til å like å gnukke på bilen, men det er betydelig lettere når man kan bruke hallen til Meguiars-importøren og har en egen bilpleienerd til å komme med produkter og fortelle hva man skal gjøre.. For noen år siden var det også Z3-Suv, men der har ting sunket sammen gitt. Nå er den blitt irriterende lav, så regner med jeg heiser den en 1 cm eller så i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Hva har blitt gjort med bilen før 2013 sesongen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå