Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Satser på det ja. Kommer du?

Buret mitt driver og skrur seg ut hele tiden, noe som er _litt_ irriterende. Får prøve stramme skruene frem til Schmiedmann-gutta kommer opp med en mer permanent løsning.

Whut u mean med skrur seg ut?

Hvis dette er vanlige bolter og gjenger/muttere er det jo bare å bruke flytende gjengelås. Er det litt dim (M5-M6+) på de kan du kjøre Loctite 270/2701 og klarer fortsatt skru de ut uten å ødelegge boltene eller brenne opp bilen. De skrur seg aldri ut av seg selv. Hvis det er mindre dim (lite sannsynlig) kan du bruke 243 eller så må du bruke varme for å få de opp igjen. Finnes sikkert noen billige greier på Biltema eller Clas og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
Hva slags rundetid får du på nye Rudskogen?

1.42-ish hvis jeg gir gass.

Gunnar.. alt det er vel egentlig forsøkt uten at det så ut til å virke, før vips så ble ting enig og det sluttet lage bråk. Aner ikke helt hva som skjedde.

Hmmmm, raskere enn Minien min det.

1.47 er persen, med 1293cc ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, raskere enn Minien min det.

1.47 er persen, med 1293cc ;)

Racebil? Ganske morsomt å se på disse småtassene i corsa italiana og slikt. Ser ut som de går raskere i svingene enn på strekkene. :lol:

Ullsokk, ~1300kg egenvekt - div. vanlige r-dekk, R888, AO48, NT01..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jepp, nå står den hjemme her. Den går dog ikke helt som den skal, trolig pga lettere defekt LMM, så ny er bestilt. Skal tilbake til vinterlagringsplassen i neste uke. Dessuten står den på vinterdekk og spinner da uten problemer på 3. gir. Ove Kvam (og toyota, ref: dekkvalg på GT86) har rett - ingen vits med mer motor, er jo bare å sette på elendige dekk så blir det rimelig hysterisk å kjøre rundkjøringer.

Ellers... som noen kanskje har fått meg seg har jeg kjørt ganske mye på bane de siste årene, og faktum er at jeg nå begynner bli lei. Skal derfor satse mer på utstilling og fotografering i år. Så nå er det viktig at bilen er ren og pen, og dermed startet sesongen med en vask:

hw2ycn092h652gq9a1tf.jpg

Kommer aldri til å like å gnukke på bilen, men det er betydelig lettere når man kan bruke hallen til Meguiars-importøren og har en egen bilpleienerd til å komme med produkter og fortelle hva man skal gjøre..

For noen år siden var det også Z3-Suv, men der har ting sunket sammen gitt. Nå er den blitt irriterende lav, så regner med jeg heiser den en 1 cm eller så i morgen.

jlmhf4s3oztw9cjnhta6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...