Ellingsen B. Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 det gjorde seg med hvite blinks Hvor bestilte du fra siden det tok 3mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Blir alltid fint med hvite lykter Enig med Steffan ang. pærene, noe lite som gjør en stor forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 det gjorde seg med hvite blinks Hvor bestilte du fra siden det tok 3mnd? Jeg bestilte dem når jeg kjøpte bilen, dvs hos Kathan i Tyskland. Så ble det jo bare rot.. ble borte i posten, har visstnok gått frem og tilbake mellom sverige og tyskland litt... men men... Det blir vel sølvpærer en vakker dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Det ble veldig bra, Kim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Grattis med ny refleksvest! Eller var det lykter? Hehehe.. Gjorde seg det ja, ble en stund redd for at du skulle gå retro på samme måte som du gjorde på E36 Du må lakke den lille lista på koffertlokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Ser der ja, mycket snyggt! Betyr dette at du har et sett oransje frontlykter tilsalgs aber sehr billig? Mvh Bergensische weissblinkerumbau-Verein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Du har vel et sett oransje selv? Mine ser ganske slitt ut dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Joda, det var for å ha et sett å trene klarblinker-montering på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Men hvis du ødelegger dem - så er jo det en god grunn til å handle nye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 På tide å ta frem denne tråden igjen. Bilen har stått parkert hele vinteren og pga kjøp av leilighet blir det ikke de helt store tingene i år, men noen småting må jo gjøres.. Siden sist har eksosen blitt festlig skikkelig - takk til svendsen eksos i sandvika for en god jobb. Det ble endelig slik det skulle vært i utgangspunktet, men montering av eksos er tydeligvis ikke Schmiedmann sin sterke side.. I dag kom nye dekk på - Bridgestone RE01-R. Førsteinntrykket på vei er meget bra; lite støy og ingen sporing. Ettersom det regnet ble det bare rolig kjøring, men de ser ut til å slippe ganske mykt og ikke plutselig slik slitte pirelli zero gjør.. Bla lagt om på den lokale dekkmann-butikken. Alt ble i orden til slutt, men det var tydeligvis ikke de enkleste dekka å få på. Under balanseringa sa fyren lettere oppgitt "er ikke så lett å balansere firkanta hjul på åttekanta felger". Yellowstuff-klosser, bremsevæske samt olje til motor, gir og diff ligger og venter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Gjorde seg med hvite blinkere Er spent på hva du synes om de dekka når du har fått brukt dem litt, jeg har hatt sånne å syntes de var dyre i forhold til hva de leverte... Men er klart det vil jo variere litt iht biltype og understell EDIT:var litt rask i avtrekkeren der, var vel en annen versjon jeg hadde, så før høre om disse er noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 Jeg har ikke funnet noen norske erfaringer med dem; ei heller en forhandler. Jeg kjøpte de fra USA og utifra hva jeg har lest på bimmerforums skal de være bedre enn Kumho MX (threadwear på 180 på disse, så de er i samme klasse som MX og azenis og slike dekk) jeg kjørte på med isbilen - og jeg var jo greit fornøyde med dem. At de er enda mer gatevennlige er jo bare et pluss. Dyre.. tja.. Inkl. frakt og moms fra tirerack ble det ca 1350,- pr dekk i 225/45/17 og 245/40/17. Synes ikke det er så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Siden sist har eksosen blitt festlig skikkelig - takk til svendsen eksos i sandvika for en god jobb. Jøss, gjorde de eksosen festlig? Hørtes jo morro ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 Haha! Jeg er bare best på å skrive en setning, så viske den halvveis ut. Men Eisenmann er ganske festlig så det stemmer jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Fint det begynner dra seg til for bilen din Kim. For ta mini treff snart igjen, da jeg har flyttet kun et rifle skudd unna deg, he he. Jobber bimmers folk på senteret i gata her også så hadde fort blitt en liten samling . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå