Z_AGo Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Hoy. jeg har et løst varmeskjold. har titta under bilen og funnet ut at jeg mangler 2 skruer, men ser ikke noe mer. bare vet at det mangler 2. så spørsmålet mitt er vel heller egentlig, hvor store skruer sitter under der? Tusen takk! =)
Haug530D Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 nå sier du ingenting om hvilken bil det er, men prøv deg frem med forskjellige skruer.
princess Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 hei hei min bil det gjeller, er em bmw 318 mangler to skruer, men veit ikke hvordan skruer som skal sitte der, noen som har peil?
Haug530D Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 hei hei min bil det gjeller, er em bmw 318 mangler to skruer, men veit ikke hvordan skruer som skal sitte der, noen som har peil? hvilken årsmodell? ta en telefon til GS bildeler eller ett annet Bmw verksted, de vet det nok
Sir Hofstad Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Oftest korte bolter med 10mm hode på. Bolten er ca 10mm lang. Bruker ikke å ramle ut, men knekke i overgang til hode. Løsning er å kakke ut resten av bolten, bore og gjenge, eller bore litt større og sette i en bolt ca 5mm lengre med låsemutter på bakside.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå