quentez Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Venter på en BMW 530d E60 som ankommer Norge i helga. Den skal ha det beste HiFi-anlegget, og jeg lurer på om noen vet om det er standard med AUX-inngang der? Hadde nemlig vært flott om jeg kunne spilt av rett fra MP3-spilleren. EDIT: Nå ser jeg at denne kanskje burde gått under bilstereo-delen.
Saltkjelen Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Jeg regner ikke med at det er facelift det er snakk om? AUX-inngang / USB inngang ble først tilgjengelig på E60 facelift og er plassert i midtarmlene, under telefonen om bilen er utstyrt med det. På biler som ikke har det er det en slags luftemekaniske rett inn. Perfekt å oppbevare en cola-boks, som utrolig nok blir kald/kjøligere.
quentez Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 Ok. Nei, det er ikke facelift. Da får jeg greie meg med 6 stk cd-skifter.
frossi Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Eller sette inn en iPod interface i hanskerommet slik at denne kan styres fra iDrive. Krever et tur på verksted for utstyr og installering - samt kjøp av iPod .... dersom det er en annen type MP3 spiller du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå