PenguiN- Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Her er et før og noen etter bilder av bilen min. Updates to come! 1995 730iIAL 235 000km Østerisk Ambasade bil i 1996 Ekstremt god bil å kjøre som får meg til å føle som en konge hver gang jeg vrir om nøkkelen. Bilen bruker litt bensin, men pytt pytt. Kjøpte bilen for 2 uker siden og har aldri vært så fornøyd hva komfort / utstyr /utseende angår. Nydelig bil og 7 Serien anbefales på det varmeste til alle! =) Utstyr: Artic Silver Metallic ABS PDC (Forann/bak) ASC El ruter f/b Stor kjørecomputer Bred grill Fj sentral lås Alarm El gardin bak El comfort seter Montana Skinn Memory seter Air Condition 2 delt Klimaanlegg Sports automat kasse Innvendig lyspakke Kevlar i dørene KN innsats filter 4xHAMAN eksos AP 40/40 mm Seidel bakrute senker Cruise controll Multifunksjonsratt 18" M-Paralell 225x40x18 BMW Business lydpakke Midtarmlen f/b Valnøtt 2 Edeltre interiør El speil Airbag Sølvfargede lykteinnsatser 2001 Optikk baklykter Chrome baklist Hvite blinkers forann / siden det jeg har gjort er følgende: Bilen er senket 40mm forann (bake blir den senka ut i neste uke!). Chrome list bak, Lister under dørene er ny, kongevask foretatt og tatt vekk sot filmen bak. 4 Nye lavprofil dekk er og satt på! Nå gjenstår: Angel eyes, clearglass blinklys og tåkelykter, Lakking helt ned, senke bak og profflagt solfilm på alle rutene. PS: Legg merke til hjulbuen VS dekk på bilde når 2 kontra bilde nr 3 "nåtid" ! Når jeg fikk den: Nåtid:
Ad|oS Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Blir bra dette her. Kommer til å utgjøre STOR forskjell når du får lakkert helt ned...
Steffan C Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Herregud så mye penere uten solfilm . Fet E38, og fin senk, men burde hatt større hjul . Men det koster jo litt spenn.......
hartvix Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Ser allerede meget bra ut! Å ta vekk sotinga på bakrutene gjorde halve susen
Dr_S Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 E38 er kongebiler! Denne var lekker og planene dine er i min smak Hva slags angeleyes skal på?
PenguiN- Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Takker for meget hyggelige kommentarer! Slikt varmer!=) Større hjul? 20" jatakk! Hella Angel Eyes tror jeg! (alt utenom slike juggelaktige AE affal..)!
PenguiN- Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Pent! og du Dr_S: Du er jo originalpolizei og ganske nøye, så er jo litt ekstra fjær i hatten og få tommeln opp av deg hehe =)
Steffan C Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Umnitza har vel noe av det beste, og de peneste AE på markede. Kansje du finner noen fine E38'r med AE her .
Ellingsen B. Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 gratulerer..Dette så ut som en fin E38 selvom jeg ikke er fan av L versjonene. Fin fargekombo og elsker de felgene der på E38 !
PenguiN- Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 Felgene er fine ja, men litt små =) Umnitza AE så litt blåaktige ut =(
Naitsirk Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Pen bil Ganske uvanlig og unik Regner med at den ikke blir solgt om lenge...
PenguiN- Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 aner ikke tror det er LANG skattepengene kommer,lakkering ned, soting,senk bak og AE here i come =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå