PenguiN- Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Her er et før og noen etter bilder av bilen min. Updates to come! 1995 730iIAL 235 000km Østerisk Ambasade bil i 1996 Ekstremt god bil å kjøre som får meg til å føle som en konge hver gang jeg vrir om nøkkelen. Bilen bruker litt bensin, men pytt pytt. Kjøpte bilen for 2 uker siden og har aldri vært så fornøyd hva komfort / utstyr /utseende angår. Nydelig bil og 7 Serien anbefales på det varmeste til alle! =) Utstyr: Artic Silver Metallic ABS PDC (Forann/bak) ASC El ruter f/b Stor kjørecomputer Bred grill Fj sentral lås Alarm El gardin bak El comfort seter Montana Skinn Memory seter Air Condition 2 delt Klimaanlegg Sports automat kasse Innvendig lyspakke Kevlar i dørene KN innsats filter 4xHAMAN eksos AP 40/40 mm Seidel bakrute senker Cruise controll Multifunksjonsratt 18" M-Paralell 225x40x18 BMW Business lydpakke Midtarmlen f/b Valnøtt 2 Edeltre interiør El speil Airbag Sølvfargede lykteinnsatser 2001 Optikk baklykter Chrome baklist Hvite blinkers forann / siden det jeg har gjort er følgende: Bilen er senket 40mm forann (bake blir den senka ut i neste uke!). Chrome list bak, Lister under dørene er ny, kongevask foretatt og tatt vekk sot filmen bak. 4 Nye lavprofil dekk er og satt på! Nå gjenstår: Angel eyes, clearglass blinklys og tåkelykter, Lakking helt ned, senke bak og profflagt solfilm på alle rutene. PS: Legg merke til hjulbuen VS dekk på bilde når 2 kontra bilde nr 3 "nåtid" ! Når jeg fikk den: Nåtid: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Blir bra dette her. Kommer til å utgjøre STOR forskjell når du får lakkert helt ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Herregud så mye penere uten solfilm . Fet E38, og fin senk, men burde hatt større hjul . Men det koster jo litt spenn....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Ser allerede meget bra ut! Å ta vekk sotinga på bakrutene gjorde halve susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 E38 er kongebiler! Denne var lekker og planene dine er i min smak Hva slags angeleyes skal på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Takker for meget hyggelige kommentarer! Slikt varmer!=) Større hjul? 20" jatakk! Hella Angel Eyes tror jeg! (alt utenom slike juggelaktige AE affal..)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Mitt forslag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Pent! og du Dr_S: Du er jo originalpolizei og ganske nøye, så er jo litt ekstra fjær i hatten og få tommeln opp av deg hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Umnitza har vel noe av det beste, og de peneste AE på markede. Kansje du finner noen fine E38'r med AE her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 gratulerer..Dette så ut som en fin E38 selvom jeg ikke er fan av L versjonene. Fin fargekombo og elsker de felgene der på E38 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Felgene er fine ja, men litt små =) Umnitza AE så litt blåaktige ut =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Pen bil Ganske uvanlig og unik Regner med at den ikke blir solgt om lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Takk Naitsirk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 hva står egentlig L'en for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 aner ikke tror det er LANG skattepengene kommer,lakkering ned, soting,senk bak og AE here i come =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå