Wildbill Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Hvorfor solgte du? Og hvor mye fikk du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 solgte fordi jeg hadde dårlige lånevilkår på bilen og jeg innså at jeg ikke hadde penger til å få den slik jeg ville. Fikk 132 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 ja faen, når en 318i E36 som er helt original får 5 sider med posting for ingen andre grunner enn "fin bil, mtech så blir den strøken" så skal faenmeg 7`èrn ha den respekten den fortjener! hahaha du er no morsom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 ja faen, når en 318i E36 som er helt original får 5 sider med posting for ingen andre grunner enn "fin bil, mtech så blir den strøken" så skal faenmeg 7`èrn ha den respekten den fortjener! veldig enig i den..min E32 har også lite respons..menmen..er no sånn livet er..e30 og e36 er sikkert bedre biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinlausen Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 E30 og E36 er like spanande som sure sko Trangt er det forøvrigt og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 sant...store biler med god plass er digg..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå