Ivanrogov Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Det gjør ingenting Big, garantert forumets fyldigste motorrom
SondreLM Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Haha, veldig enig. Fullt der ja. Hvor mye effekt har du?
e30bimmer Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 E 34`n Min.. ikke ny vaska men såg no ganske reint ut der bra fylt opp det motorrommet der ja
///MoePower Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Mitt sitt motorrom før prosjektstart: VELDIG rotete og skittent, men det skal restaureres, når det er gjort kan det ikke sammenlignes.
///MoePower Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Sitter du på taket eller moe? Er slik plate oppå torpedoveggen der jeg sto på med noen få tær (du skimter litt av foten nederst på bildet) så hadde jeg den andre foten mot frontruta, helt lett, bare for å holde balansen. Hadde skoene av såklart
Azeton Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Sitter du på taket eller moe? Er slik plate oppå torpedoveggen der jeg sto på med noen få tær (du skimter litt av foten nederst på bildet) så hadde jeg den andre foten mot frontruta, helt lett, bare for å holde balansen. Hadde skoene av såklart Når du sier det så ser jeg det:D Du er bare genial;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå