dejavu Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 ..kan jeg opplyse, at på Nylund Bilelektrisk på Hillevågsveien, er det en kar som heter Øyvind, som driver et enkeltmannsforetak. Han er tidligere Bavariamekaniker med stor kompetanse på BMW og alltid like hjelpsom. Anbefales! Hva bavaria angår, så har jeg en kjenning, som hadde bilen sin inne der med et elektrisk problem. De brukte 5 uker på å reparere,og nå, to uker senere, så er feilen dukket opp på ny!Dette er jo et enkelttilfelle,og dem skal man ikke dømme noen etter, men likevel...
Søreng Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Har hørt veldig mange som anbefaler Øyvind hos Nylund bil! Så er nok ikke dumt å gå til han med BMW'n nei
Tommy Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Jeg har brukt Øyvind i mangen år, til reparasjoner på min bil, å han er en av landets dyktigste BMW mekanikere. Verkstedet heter MOE AUTO, og holder som sagt til i lokalene til Nylund bileletriske. Han kan nåes på 90023845. Han gjør bedre arbeid en bavaria, til en lavere pris.
B.E.E. Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Takker for anbefaling. Godt å vite hvor en bør (og ikke bør) sette bilen derson noe skal gjøres.
ØyvindB Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Ventetiden tror jeg er litt variabel, alt etter hvor desperat du er.
StigJ Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Øyvind har nok å gjør for tiden. Han har vel noen ukers ventetid. Men han stikker på ferie i 4 uker nå veldig snart. Så legg det i beregningen hvis man vil bestille tid hos ham. Kan forøvrig selv varmt anbefale Øyvind. Og nå har han fått seg skikkelig utstyr for diagnose og slikt. Har vel og fått utstyr for hjulstillingskontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå