Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..kan jeg opplyse, at på Nylund Bilelektrisk på Hillevågsveien, er det en kar som heter Øyvind, som driver et enkeltmannsforetak. Han er tidligere Bavariamekaniker med stor kompetanse på BMW og alltid like hjelpsom. Anbefales!

Hva bavaria angår, så har jeg en kjenning, som hadde bilen sin inne der med et elektrisk problem. De brukte 5 uker på å reparere,og nå, to uker senere, så er feilen dukket opp på ny!Dette er jo et enkelttilfelle,og dem skal man ikke dømme noen etter, men likevel...

Skrevet

Jeg har brukt Øyvind i mangen år, til reparasjoner på min bil, å han er en av landets dyktigste BMW mekanikere.

Verkstedet heter MOE AUTO, og holder som sagt til i lokalene til Nylund bileletriske. Han kan nåes på 90023845. Han gjør bedre arbeid en bavaria, til en lavere pris.

Skrevet

Øyvind har nok å gjør for tiden. Han har vel noen ukers ventetid. Men han stikker på ferie i 4 uker nå veldig snart. Så legg det i beregningen hvis man vil bestille tid hos ham.

Kan forøvrig selv varmt anbefale Øyvind. Og nå har han fått seg skikkelig utstyr for diagnose og slikt. Har vel og fått utstyr for hjulstillingskontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...