E.Wenaas Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Hoy. Har iverksatt en dyktig polakk for å male garasjen min. Han kom en dag for tidlig, og gikk igang med malingen mens bilen min sto parkert foran garasjen... Selvfølgelig har det blitt noen knappenålsflekker på bilen! Hva er fremgangsmåten for å fjerne disse flekkene, det er grunning det er snakk om ? Takker for svar.
Haug530D Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Gi Polakken juling og si at han skal fjerne de, men vær forsiktig så han ikke tar bilen med til Polen å selger den til det Polske Polti
Sir Hofstad Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Silikonfjerner kanskje? Evt polish. Burde i værste fall gå med whitespirit også kanskje, men det har jeg ikke prøvd selv så vær forsiktig...
Muren Motorsport Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 whitespirit er jo snille greier i forhold til silikonfjerner da.. Men lampeolje tar jo greit knekken på slike flekker da.
E.Wenaas Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Skrevet Juni 23, 2007 hmm, lampeolje ja! skal prøve det. takk takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå