Sweet_Protec Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Jeg har heller ikke planer om noen 5-600 HK motor! jeg skal bare ha en 250-300 HK hvis dettelar seg gjøre billig! Ingen ting er umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Ja, jeg hørte noen rykter om en delebil.. *kremt* hvordan går det med anlegget? kan du ikke legge ut litt bilder a? Hansen sier det er så bra gjennomført. så da kunne du jo gledet oss andre med det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 anlegget er ikke helt ferdig, men det blir bilder da det er ferdig jobber som en hest for å få det ferdig til helgen men har mine tvil! Jepp har en dele bil! : D Kjekt med deler vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Jeg har heller ikke planer om noen 5-600 HK motor! jeg skal bare ha en 250-300 HK hvis dettelar seg gjøre billig! Ingen ting er umulig! 250-300 får du helt sikkert med a-dekk sitt tbo kitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 jeppps og det er nettopp det jeg har tenkt til! fordi det satt nemlig på bilen en gang i tiden, men det manglet retur rør. Og motoren ble aldri startet med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 det blir bra med et sånn sett tror jeg. jeg har et sånn sett selv og tror dett blir helt greit, jeg får mappa om motronicen så jeg skal kjøre 1 bar på std 86mod motor. regner da med 270-300hk. får håpe det holder en stund med det trykket, så jeg rekker og bygge ferdig den andre bunndelen før det raser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 pen bil! bare å si ifra hvis du har noen planer om å gi den bort til meg! tar den imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 hehe det skal je gjøre vettu! tusen takk og endelig noen som faktisk tror på meg da jeg sier jeg vil bygge meg turbo motor! TSL: Hvor mye kom budsjettet på? Og hva gjorde du? Fungerer dette greit!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 flott bil!! vil gi deg et lite tips før du begynner med turbo på en IX...fordelingskassen holder ikke all verden... :/ men er morro med bmw og turbo om en ikke har sååå mange hundre hester også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 hehe det skal je gjøre vettu! tusen takk og endelig noen som faktisk tror på meg da jeg sier jeg vil bygge meg turbo motor!TSL: Hvor mye kom budsjettet på? Og hva gjorde du? Fungerer dette greit!? budskjettet er ikke veldig stort.vil tippe jeg ender på ca 35-45000kr på helebilen da med inkjøp av bil iberegnet. har et kit som er likt som a-dekk sitt. men skal mappe om motronicen så jeg skal kjøre på 1 bar. skal også ha 312mm bremser forran.samler deler nå og skal ta en jafs på bilen etter bmwccn sitt vintertreff. da skal det byttes en hjulbue-lakkes. monteres tbo sett, storebremser. bygge ny eksos. og rette/lakke el handle nye hvite felger.har også handlet inn powerflex til hele understellet, nytt 40-40 senkesett er bestilt.og gule koni skal handles. regner da med at det er gått ca 35-45000. 45 er max av hva jeg skal bruke, da dette er en budskjet prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 flott bil!!vil gi deg et lite tips før du begynner med turbo på en IX...fordelingskassen holder ikke all verden... :/ men er morro med bmw og turbo om en ikke har sååå mange hundre hester også fordelings kassa tåler fint 350hk. de ryker i splinsa på ingående aksling, men det er bare og sveise dette så holder den fint. er jo samme fordelings kasse på sierra cossi og de tåler jo 4-500hk så hvorfor skal den ikke holde på en ix? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Interessant tråd. For en utvikling noen innlegg kan gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Hei pen bil. jeg er litt enig i trådstarter her. hvorfor skal d ikke være mulig for han å få 270.300hk og hvorfor tror alle at drivverket knekker? av alle som uttaler seg om sånt så er det for at di tror di vet d. eller har hørt ditt og datt. min ix har kjørt like mye med turbo som uten. og har prata med folk som har hatt ix og d er ikke drivakslingene som er problemet. det er ingående aksling som trådstarter sier. har bilder på at di forlenger akslingen med 1 cm kan laste di opp senere. har di ikke på denne pcn for øyeblikket. la han få vise det han kan i stede for å være negativ og uttale dere som proffer.... god helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Hei pen bil. jeg er litt enig i trådstarter her. hvorfor skal d ikke være mulig for han å få 270.300hk og hvorfor tror alle at drivverket knekker? av alle som uttaler seg om sånt så er det for at di tror di vet d. eller har hørt ditt og datt. min ix har kjørt like mye med turbo som uten. og har prata med folk som har hatt ix og d er ikke drivakslingene som er problemet. det er ingående aksling som trådstarter sier. har bilder på at di forlenger akslingen med 1 cm kan laste di opp senere. har di ikke på denne pcn for øyeblikket. la han få vise det han kan i stede for å være negativ og uttale dere som proffer.... god helg godt det er flere som holder på med ix turbo og som mener dette drivverket tåler en del. men skulle gjerne sett de bildene på den patenten med ingående aksel. jeg hadde tengt og sveise den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 skal prøve å gjøre d . den er bare forlenget med ca 1 cm. sjekk e30tech.com eget ix forum der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå