Gå til innhold

Opppussing E30 IX TBO Kitt til m20b25?

Sweet_Protec
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

det blir bra med et sånn sett tror jeg. jeg har et sånn sett selv og tror dett blir helt greit, jeg får mappa om motronicen så jeg skal kjøre 1 bar på std 86mod motor. regner da med 270-300hk. får håpe det holder en stund med det trykket, så jeg rekker og bygge ferdig den andre bunndelen før det raser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det skal je gjøre vettu! tusen takk og endelig noen som faktisk tror på meg da jeg sier jeg vil bygge meg turbo motor!

TSL: Hvor mye kom budsjettet på? Og hva gjorde du? Fungerer dette greit!?

budskjettet er ikke veldig stort.vil tippe jeg ender på ca 35-45000kr på helebilen da med inkjøp av bil iberegnet.

har et kit som er likt som a-dekk sitt. men skal mappe om motronicen så jeg skal kjøre på 1 bar. skal også ha 312mm bremser forran.samler deler nå og skal ta en jafs på bilen etter bmwccn sitt vintertreff. da skal det byttes en hjulbue-lakkes. monteres tbo sett, storebremser. bygge ny eksos. og rette/lakke el handle nye hvite felger.har også handlet inn powerflex til hele understellet, nytt 40-40 senkesett er bestilt.og gule koni skal handles. regner da med at det er gått ca 35-45000. 45 er max av hva jeg skal bruke, da dette er en budskjet prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil!!

vil gi deg et lite tips før du begynner med turbo på en

IX...fordelingskassen holder ikke all verden... :/

men er morro med bmw og turbo om en ikke har sååå mange hundre hester også :)

fordelings kassa tåler fint 350hk. de ryker i splinsa på ingående aksling, men det er bare og sveise dette så holder den fint. er jo samme fordelings kasse på sierra cossi og de tåler jo 4-500hk så hvorfor skal den ikke holde på en ix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pen bil. jeg er litt enig i trådstarter her. hvorfor skal d ikke være mulig for han å få 270.300hk og hvorfor tror alle at drivverket knekker? av alle som uttaler seg om sånt så er det for at di tror di vet d. eller har hørt ditt og datt. min ix har kjørt like mye med turbo som uten. og har prata med folk som har hatt ix og d er ikke drivakslingene som er problemet. det er ingående aksling som trådstarter sier. har bilder på at di forlenger akslingen med 1 cm kan laste di opp senere. har di ikke på denne pcn for øyeblikket. la han få vise det han kan i stede for å være negativ og uttale dere som proffer.... god helg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pen bil. jeg er litt enig i trådstarter her. hvorfor skal d ikke være mulig for han å få 270.300hk og hvorfor tror alle at drivverket knekker? av alle som uttaler seg om sånt så er det for at di tror di vet d. eller har hørt ditt og datt. min ix har kjørt like mye med turbo som uten. og har prata med folk som har hatt ix og d er ikke drivakslingene som er problemet. det er ingående aksling som trådstarter sier. har bilder på at di forlenger akslingen med 1 cm kan laste di opp senere. har di ikke på denne pcn for øyeblikket. la han få vise det han kan i stede for å være negativ og uttale dere som proffer.... god helg :lol:

godt det er flere som holder på med ix turbo og som mener dette drivverket tåler en del. men skulle gjerne sett de bildene på den patenten med ingående aksel. jeg hadde tengt og sveise den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...