Gå til innhold

Koppene på dekk/felgventilene sitter fast?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte sånne blå kopper til ventilene på felgene på Biltema.. men nå får jeg dem ikke av.. di er i metall.. når jeg prøver å vri dem av, t.o.m med tang så bare går hele ventilen rundt.. Noe triks åssen man får dem av uten å måtte bytte hele ventilen??

Skrevet

Heilt på tryne.. det må være mange som har samme problemet med koppene fra biltema.. biltema skulle sendt med rekvisisjon til alle som hadde fått dette problemet.. forbanna piss! ahhrg. ;p

Skrevet

Ring til Biltema og klag! Seier seg sjøl at dei skal betale for ny ventil viss du ikkje får dei av igjen. Evt. kan du prøve å holde igjen ventilen med ei tang og skru av med ei anna...

Skrevet
Ring til Biltema og klag! Seier seg sjøl at dei skal betale for ny ventil viss du ikkje får dei av igjen. Evt. kan du prøve å holde igjen ventilen med ei tang og skru av med ei anna...

Jepp, eneste måte er å bruke 2 tenger, dette måtte jeg gjøre, det er noe dritt med sånne kopper det eirer inni de.

Vær forsiktig når du vrir av de derre gummien rundt mine ventiler løsnet når jeg skulle gjøre dette.

Skrevet

Ja, jeg har prøvd med 2 tenger, men di vil rett og slett ikke.. og ser nå så voldtatt ut den gummien innenfor ventilene at jeg tror nok jeg bare må kjøre ned på et dekkverksted å få di te å bytte ventilene.. koster sikkert ikke så mye.. er det ikke en 100 lapp eller no. pr dekk ??

Skrevet
Bør vel ikke koste noe særlig mer enn 50-100 kr å få fikset det.

Jupp, de trenger jo ikke ta av dekket for å ordne det, bare presse det litt inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...