Ullsokk Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 www.schmiedmann.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Folk snur seg etter bilen før dem får øye på den. hehe Og dette er positivt i dine øyne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Jeg kunne anbefale Supersport effektpotte som fåes kjøpt på GSbildeler. Mener det fortsatt er kampanje der nå, så det er ganske billig. Kjøpte det til min 520i og er fornøyd med lyden. Måtte bare kjøres inn.På lavt turtall har man en grom brommende mørk lyd, mens på høyt turtall får man en deilig sint metallisk sekserlyd. Folk snur seg etter bilen før dem får øye på den. hehe Hehe rått! Hvor lenge måtte du kjøre før det kom bra lyd i potta da? Har du noe annet en potte som lager lyd? Hvordan passet potten? var det bare og skru det på eller måtte du mekke for og få det til og passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Heter ikke lyd! Det heter BRÅK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 er det nødvendig å skrive grenrør og hele pakka eller er det greit med å skrifte bare bakre potta? grenrør koster dyrt, en eisenmann bakpotte koster også veldig mye. det kan vel ikke kalles for noe komplett effektanlegg med mindre du bytter grenrør og hele systemet bakover og ikke bare bakre potte. en 320 m52 motor er dette i utgangspunktet greit nok grenrør og rørsystem?¨ vil jeg dra nytte av å bytte ut bakre potta bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 bra du gikk for remus da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 bra du gikk for remus da har ikke hadla inn enda. valget må enten bli remus eller eisenman ac schnitzer er det samme som remus? disse to effektpottene er vel de grommeste til e36 6 syl motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Kjøp Eisenman! Fytti å fin lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Jeg vil anbefale Eisenmann.. Det er rett og slett en rå lyd.. og på lavere turtall så får du en skikkelig dyp brom.. Har hørt en 320 (med M52) med Eisenmann bakpotte og det er skikkelig god lyd.. Men smaken er som baken.. Jeg ville heller ha snudd meg etter en bil med dyp brommende lyd enn en snerrende lyd, for de er bare plagsomme.. Minner meg om japse biler med 1.6l og 3" eksos.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 da må det vel bli eisenmann sin. syntes dere det er råest med et oval utblås eller doble runde? har mtech bakfanger på e36'n, så vet ikke helt om det passer doble runde. ser ut som den ovale passer. hadde han med den m52 maskina komplett eisenmann synstem med grenrør og slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 forresten lurte på om eisenmann er plug and play med tanke på oppheng og passform i forhold til orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Scorpion er også et alternativ. Ta deg noen søk på f.eks. http://www.youtube.com. Der kan du finne mye klipp med forskjellige eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 noen der som har hatt noen av disse anleggene som vil dele sin erfaring med tanke på lyd og holdbarhet på disse?. Hei Har Supersprint på min e36 320. Pent utseende og fin ren sekserlyd! eisenmann er den med mest lyd hørtes til i allefall ut. men prisen er dyr ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå