morten_2 Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 skal ha et nytt eksos anlegg til min 320i. hvilke anlegg er det av merkene ferrita, supersprint eller remus vil dere anbefalle? vil ha bare et utblås bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2007 noen der som har hatt noen av disse anleggene som vil dele sin erfaring med tanke på lyd og holdbarhet på disse?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 noen der som har hatt noen av disse anleggene som vil dele sin erfaring med tanke på lyd og holdbarhet på disse?. Jeg har hørt veldig mye bra om supersprint hvertfall! Men SØK, du finner sykt mye om erfarringer med åssen eksos som holder best, lager fin lyd osv. er vel cirka 10-15 topicer du vil finne som det står veldig mye, om de forskjellige eksos (effektanlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg hadde SuperSprint på min forrige 325i. Ville ikke ha bytta det ut for enhver pris! Bilen var allerede solgt til meg når selger starta opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg hadde SuperSprint på min forrige 325i. Ville ikke ha bytta det ut for enhver pris!Bilen var allerede solgt til meg når selger starta opp var det denne du hadde? er det slik på 320 coupe at ut fra katalysator så sitter det kun en lysdemper?. kan man kalle det for et effektanlegg når man bare setter inn denne da? skal man ikke bytte grenrør og det frem til kat og eller? men det koster dyrt i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Var ikke den potta der jeg hadde nei. Jeg hadde dobbel stuss uten chrome. Sender du eposten din til meg på pm skal du få bilde. Har ikke side til å legge ut bilder fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2007 jeg tror jeg vet sånn ca da hvilken du hadde, men er lyden på supersprint grom?, får du mest bass eller fremhever rekkesekser lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 ingen "effektanlegg" gir noe mer merkbare økning. har ikke en dritt å si uten at du gjør mer med motor. men er det rå lyd å kvalitet du vil ha så gå for ferrita. supersprint har ikke noe spes. lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Av ferrita remus og supersprint er supersprint den med minst lyd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2007 jeg vil ha noe som gir grom lyd samt rustfritt så da blir det ferrita anlegg på meg da, remus er vel ikke rustfritt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Hvorfor ikke Eisenman ? Haman? AC shcnitzer eksos? Har hatt supersprint, lite lyd ja, Hadde remus en gang, Mye mer lyd, hadde Feritta, middels lyd, har hatt Bastuck Fin lyd, HKS; grom lyd, Apexi, gnåelte lyd, Blitz, FET lyd. Har hørt Eisenman, å jesus for en lyd...be til gud om at du får tak i et komplett Eisenman. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 noen der som har hatt noen av disse anleggene som vil dele sin erfaring med tanke på lyd og holdbarhet på disse?. Hei Har Supersprint på min e36 320. Pent utseende og fin ren sekserlyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg kunne anbefale Supersport effektpotte som fåes kjøpt på GSbildeler. Mener det fortsatt er kampanje der nå, så det er ganske billig. Kjøpte det til min 520i og er fornøyd med lyden. Måtte bare kjøres inn. På lavt turtall har man en grom brommende mørk lyd, mens på høyt turtall får man en deilig sint metallisk sekserlyd. Folk snur seg etter bilen før dem får øye på den. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 jeg vil ha noe som gir grom lyd samt rustfritt så da blir det ferrita anlegg på meg da, remus er vel ikke rustfritt? Her er et par bilder av potta mi. Den er rustfri. Får en veldig fin sport lyd ved pådrag, men på bakking er den veldig stille. Og den er rustfri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Hvorfor ikke Eisenman ? Haman? AC shcnitzer eksos? Har hatt supersprint, lite lyd ja, Hadde remus en gang, Mye mer lyd, hadde Feritta, middels lyd, har hatt Bastuck Fin lyd, HKS; grom lyd, Apexi, gnåelte lyd, Blitz, FET lyd. Har hørt Eisenman, å jesus for en lyd...be til gud om at du får tak i et komplett Eisenman. hvem selger eisenmann da i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå