haakon Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 glem det. dette er både dyrt og dårlige greier. kjøpte mine drøye 9 mnd siden for 531kr og nå har den ene revna.... en gang og aldri mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 de spørs jo lit korleis du behandle dei, tar isen på ruta for eksempel er ikke alltid bra. Kjøre på mykje salt veier me mykje dritt i lufta so holde dei ikke stort lengre enn 9 mnd. Min erfaring. har prøvd litt forskjellige og ikke funne den perfekte viskeren enda men kanskje noke har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Leter også etter den "perfekte" visker. Kjører til/fra og i Oslo hver dag, og bruker gjerne et par sett viskere i året. Er spent på hvordan viskerne på E90'en holder seg. Er jo noen ganske snodige viskere på den. (Kanskje bare jeg som synes det?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Den beste måten å bevare viskerene på, er å ikke bruke dem. Jeg smurte Rain X på ruta for flere måneder siden, og vannet preller fortsatt litt av. Bruker bare viskerene ved bykjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Kjøpte nye Bosch viskere i går. Kostet 550 kr! Får jaggu håpe de holder mer enn 9 måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dix Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Jeg kjøpte Biltemas viskere innsmurt med lurium, men ikke faen om jeg fikk klipsene til å passepå viskerarmen. Klipsene jeg hadde fra før passer ikke på Biltemas viskere. Sen ettermiddag, drittvær, 40 mil tur foran meg, kjøpte originalviskere på Autozentrum. De er gode, men hvordan får jeg Biltemaviskerne til å passe når jeg først har dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Svært fornøyd med viskerne til Veng.no, rimelig også... Tror de heter VALEO. Har holdt 1 år til meg og enda like gode. Bruker ellers Wurth viskergummi i org viskerarm på noen biler. Kommer unna med ca 100 på sett i stedet for 5-600... Dette er noe verksteder kan hjelpe med, i allefall på MB ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Jeg kjøpte Biltemas viskere innsmurt med lurium, men ikke faen om jeg fikk klipsene til å passepå viskerarmen. Klipsene jeg hadde fra før passer ikke på Biltemas viskere. Sen ettermiddag, drittvær, 40 mil tur foran meg, kjøpte originalviskere på Autozentrum. De er gode, men hvordan får jeg Biltemaviskerne til å passe når jeg først har dem? Samme tabbe her. Måtte til med gammeldags metoden. Rive av gammel gummi og erstatte dem med gummien fra tema sine. Passet ikke helt. Måtte vie ut festen litt på orginal pusserne og klippe litt gummi helt til slutt. Funker strøkent nå, og vet fra før at tema sine pussere er minst like gode om ikke bedre enn såkalte kvalitets pussere. PS... Gummien fra tema sin liste var lang nok til førerside. På passasjer siden måtte jeg avsted og kjøpe hakket lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Hva med orginale? Vask med svamp i ny og ned og de holder evig.. ved kun sommerbruk da vel og merke.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 europris selger bosch viskere til 199,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå