Gå til innhold

vurderer du bosch vindusviskere?

haakon
 Share

Anbefalte innlegg

de spørs jo lit korleis du behandle dei, tar isen på ruta for eksempel er ikke alltid bra. Kjøre på mykje salt veier me mykje dritt i lufta so holde dei ikke stort lengre enn 9 mnd. Min erfaring. har prøvd litt forskjellige og ikke funne den perfekte viskeren enda :-( men kanskje noke har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter også etter den "perfekte" visker. Kjører til/fra og i Oslo hver dag, og bruker gjerne et par sett viskere i året.

Er spent på hvordan viskerne på E90'en holder seg. Er jo noen ganske snodige viskere på den. (Kanskje bare jeg som synes det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Biltemas viskere innsmurt med lurium, men ikke faen om jeg fikk klipsene til å passepå viskerarmen. Klipsene jeg hadde fra før passer ikke på Biltemas viskere. Sen ettermiddag, drittvær, 40 mil tur foran meg, kjøpte originalviskere på Autozentrum. De er gode, men hvordan får jeg Biltemaviskerne til å passe når jeg først har dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært fornøyd med viskerne til Veng.no, rimelig også...

Tror de heter VALEO.

Har holdt 1 år til meg og enda like gode.

Bruker ellers Wurth viskergummi i org viskerarm på noen biler.

Kommer unna med ca 100 på sett i stedet for 5-600...

Dette er noe verksteder kan hjelpe med, i allefall på MB ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Biltemas viskere innsmurt med lurium, men ikke faen om jeg fikk klipsene til å passepå viskerarmen. Klipsene jeg hadde fra før passer ikke på Biltemas viskere. Sen ettermiddag, drittvær, 40 mil tur foran meg, kjøpte originalviskere på Autozentrum. De er gode, men hvordan får jeg Biltemaviskerne til å passe når jeg først har dem?

Samme tabbe her.

Måtte til med gammeldags metoden.

Rive av gammel gummi og erstatte dem med gummien fra tema sine.

Passet ikke helt.

Måtte vie ut festen litt på orginal pusserne og klippe litt gummi helt til slutt.

Funker strøkent nå, og vet fra før at tema sine pussere er minst like gode om ikke bedre enn såkalte kvalitets pussere.

PS... Gummien fra tema sin liste var lang nok til førerside.

På passasjer siden måtte jeg avsted og kjøpe hakket lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...