Gå til innhold

Hvem farge skal jeg velge?  

16 stemmer

1. 1. Hvem farge skal jeg velge?

• 299 - Techno Violett
      8
    • 181 - Diamantsvart
      8
    • Annen?
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men da har vi en avtale, Marius betaler for alle som skal lakkere bilene sine hehe

Lurt å ha en så dyr forsterker :lol: Men hva har du gjort med sikringene siden ikke de tok kvelden før hele forsterkeren røyk?

Ja det lurer jeg også på! :S Kjørte på en dritt vei i går. Humpette og fæl. Så kuttet anlegget ut. Remote ledningen hadde falt ut på en måte, og sikringen hadde gått. Fikk festen den skikkelig ista, og koblet inn sikringen foran ved batteriet igjen . Så skulle jeg teste, og da ble det røøøyk! :S

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har jo lakkerer her oppe på sunnmøre da.. men det er vel litt langt unna:)

Skrevet

har et par i danmark også, kjenner 1 i usa ;-)

blir for lite lurt å skrive! menne, kan du ikke høre med flere? må jo være et par lakkerere oppi der? du må jo si at du bytter og pusser og monterer selv... da blir det fort 1/3 av prisen! ;-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Begynner å få et grei lager med deler nå! :) Bilder kan komme i morgen ;D Har kanskje funnet lakkerer også :) Har fått tak i alle delene jeg skal ha. Frontfanger og skjørter er på vei, resten er i hus :)

Noen tips om hvordan jeg kan gjøre med lakkering? Skal ha Diamantsvart. Om jeg skal lakkere speil, vinge, splittere og alt, eller ha en annen farge på f. eks. speil, dørhåndtak, lister, splittere, diffuser osv. :)

Skrevet

Nja, er ikke helt system i det regnestykket, og kanskje er det like greit :lol: Blitt endel penger på den nå, så må vel få regnet litt på det, når jeg blir ferdig med alt :)

Har jo kostet litt alle delene jeg har kjøpt til den nå, så blir det hel- lakkering, nytt senkesett og dempere, og felger. Og soting av rutene etterhvert. Og så satser jeg på at jeg slipper å gjøre så mye mer :) Blir vel bare litt kos.. Xenon og sånn :)

Skrevet

hmmmmm.... ha: svarte lister rundt vinduene, på sidene og foran og bak, sort dtm leppe og splittere, og innsatsen bak og lakk lista på bakluka over skiltet i 181 ;-) hehe... ellers lakker du alt annet ;-) hehe... blir snygt det :-) som min :-P og kjøp deg carbonemblemer :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...