Gå til innhold

Hvem farge skal jeg velge?  

16 stemmer

1. 1. Hvem farge skal jeg velge?

• 299 - Techno Violett
      8
    • 181 - Diamantsvart
      8
    • Annen?
      1

Anbefalte innlegg

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ang bremseklosser, ville jeg valgt noe annet enn de der. De er jo ikke noe bedre enn de org, om ikke verre.. Til din bil ville jeg gått for EBC Greenstuff. Biter bedre og støver ikke!

Skrevet
Ang bremseklosser, ville jeg valgt noe annet enn de der. De er jo ikke noe bedre enn de org, om ikke verre.. Til din bil ville jeg gått for EBC Greenstuff. Biter bedre og støver ikke!

Okai :D Tusen takk for tips.. Noen plass jeg kan få kjøpt de klossene?

Hva tror du om skivene da? :)

Skrevet
Stilig farge iallefall. Selv om navnet var for langt til at jeg kommer til å huske det :lol:

Jeg ville iallefall lagd større hull i skjermene og satt inn m3 gjeller istedet. :wink:

Ja det har jeg tenkt på! :) Får jeg kjøpt de på Schmiedmann eller noe tro? :) Noen som vet?

• 2 weeks later...
Skrevet

Jada! :D I dag har jeg fått lappen.. 0 feil på oppkjøring! SYKT deilig :) Kjørt 14 mil i dag alt.. Hehe.. Og fler blir det utover kvelden :) Ikke mye som slår den følelsen man får når sensoren sier man har bestått !!

Skrevet

Bare lurer på noe. Noen som vet hvordan man nullstiller servicelampa først og fremst, men også inspesksjon sams airbaglampa? Uten å kjøpe slike apparater, men har hørt man bare kan kortslutte visse kontakter i den stikka i motorrommet- så nullstiller de seg..

Skrevet
Bare lurer på noe. Noen som vet hvordan man nullstiller servicelampa først og fremst, men også inspesksjon sams airbaglampa? Uten å kjøpe slike apparater, men har hørt man bare kan kortslutte visse kontakter i den stikka i motorrommet- så nullstiller de seg..

Gå hit:

http://www.autopower.se/mekartips/default.asp

Søk på service, og du finner en giude til å nullstille det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...