kristian08 Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Har nå hatt bilen min på EU kontroll, og fikk følgende feil: Verdi: 2 - Bremserør svekket pga rustangrep - Midten-Høyre bak-Venstre bak Verdi: 2 - Parkbrems for dårlig bremsevirkning Verdi: 2 - Skade på vindu Verdi: 2 - Bakre bærearmsforinger foran def - Venstre Verdi: 2 - Brudd i Fjær h-bak De bremserørene jeg trenger, hvor får jeg kjøpt de billig på nettet? Er det veldig stress å bytte? Parkbremsen er det vel bare å lufte systemet og bytte bremseolje right? Gjerne komentarer her også.. Skade på vindu tar jeg på forsikringen Bærearmsforingen er vel ikke så stress å bytte heller..? Har noen en link til hvor jeg kan få kjøpt denne, evnt med bilde så jeg kan se hvilken det er?? Nye fjærer og dempere er det bare å kjøpe nye av. Dere kan gjerne legge ut direkte linker til hvor jeg får kjøpt tingene jeg trenger. Er ikke så veldig einstein av meg når det gjelder enkelte ting. Takker meget på forhånd Mvh Kristian08
kristian08 Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Skrevet Juni 23, 2007 Ja de har det meste. Men vet ikke hvilken av de tingene jeg skal kjøpe til min bil. Foringene og bremserørene er jeg helt lost på. Ingen som har bilder eller linker som gjør meg klokere...?
MrBrum Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Foringene er sannsynligvis nr 5 på bildet under...kan kjøpes hos flere nettbutikker, og butikker ellers. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /23604.gif Bremserørene er jeg usikker på selv. Mulig rørene midt under bilen må kjøpes hos BMW forhandler. Men tror det er å få kjøpt rette rør som du kan bøye til og tilpasse selv....
Bjørn 320 Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Lufte brekket hjelper nok lite. Mekanisk det! Stemmer det! Må nok berre stramme vaieren
maurtin Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 akkiratt kjøpt bremserør selv, kjøpte hos GS. Finne røret på tegningen og du får det i rett lengd og alt klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå