Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

LOL, faen med noen av det værste jeg har hørt! Passer ikke på BMW og heller ikke en annen bil..

Advarer mot å kjøpe sånn jalla latterlig høytaler som sier tysssss. Hørtes jo ikke ordentlig ut en gang!

Går det rykte om det der, står de ikke å måper etter deg når du kjører forbi, men ler seg i stedet halvt ihjel :P

Får ikke ordentlig dump lyden uten skikkelig turbo og en ordentlig dumpventil.

Skrevet

At noen i det hele tatt produserer dette er helt på tryne. At du faktisk vurderer å kjøpe det er helt vilt.

Dumpventil hører hjemme på biler som trenger det, det vil si biler med turbo.

Det eneste du oppnår med å innstallere en sånn er at folk vil le av deg.

De kommer til å få magesår av latterkrampa de får når de hører hvor mye du har betalt for den. 4000 kr er ikke småpenger, heller ikke når det kommer til bil. Det koster maks et par hundre å produsere. Lyden ville ikke overbevist en fjortiss. Lukter fake lang vei.

STYR UNNA!!!

Skrevet

Mulig jeg ikke har greie på ting her, men siden du har en automatgiret bil så er dumpventil bortkastet, med eller uten turbo. Med automat så opprettholder du turbotrykket ved giringer og har ikke behov for å dumpe trykket. Så hvis du monterer noe høytaler greier så blir du rimelig fort avslørt når de ser du har automat.... :roll:

Skrevet

Kanskje jeg skal skaffe meg en slik.

Tikkelyd fra 4`ern min samtidig med grom dumplyd... hehe :lol:

Enig med folka her, ikke kjøp dette. Folk kommer til å le seg ihjel av deg.

Vær heller stolt av at du har BMW og ikke en riskoker.

Bedre å bruke de 4000,- på noe mer fornuftig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...